14 Nisan 2022

CİHAN DEMİRCİ 2022'YE ETKİNLİK ANLAMINDA 13 NİSAN'DA "MERHABA" DİYEBİLDİ!..



"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci, 2020 yılının Mart ayından beri yani 2 yılı aşkın bir süredir yazar-çizer olarak kültürel etkinliklerde koşturma, çocuklarla, gençlerle, mizahseverlerle bir araya gelemez ve işini yapamaz halde... 

Malumunuz 2020 Mart ayı başından itibaren dünyayı teslim alıp, hayatlarımızı durduran Covid-19 virüsünün yarattığı izole ortam ve virüs belası tam anlamıyla bitmeden onun devamında gelen ülkedeki ağır ekonomik çöküşün yarattığı hava, hayatın tüm alanlarında olduğu gibi zaten zor günler yaşayan yayın dünyasını da epeyce bitirdi!..


Size benim için şöyle acı bir bilgi vereyim... Yazar-çizer kimliğimle katıldığım son kültürel etkinlik 2021 Ekim ayı sonundaki Ankara Kitap Fuarıydı... Bunun üzerinden tam 5.5 ay geçtikten sonra bugün 13 Nisan 2022 Çarşamba günü, İzmir'de Kültürpark'ta İzmir Büyükşehir Belediyesi Kütüphaneler Müdürlüğünün düzenlediği mizah söyleşisi ve imza gününde açık havada ortaokul ve lise öğrencileriyle bir araya geldim... Koruncak Vakfı öğrencilerine ile 1.5 saate yakın bir süre içerisinde mizahın özellikle gençlere olan katkısını, benzersiz gücünü ve günümüzde hayatımızdan nasıl geri düştüğünü örneklerle anlattım... Hasret kalmışım gençlerle bir arada olmaya, konuşmaya ve onlara kitap imzalamaya... Söyleşiyi dikkatle ve ilgiyle izlediler... 



Son bölümde her zaman yaptığım gibi kafalarına takılan konularda soru sormalarını da çok arzu ettim ama soru soramadılar... Özellikle son iki yıldaki salgın sürecinde yaşanan asosyal vaziyetin gençlere çok fazla zarar verdiği çok net ortada ne yazık ki... 

Bu arada 1990'dan başlayarak 2020'ye dek süren 30 yıllık süreçte çok yoğun bir şekilde söyleşiler, imza günleri, atölyeler gerçekleştirmiş bir yazar-çizer olarak işimi ne kadar özlediğimi gördüm... Kısacası yeniden hayata döndüm... 

Aslında 2018-2019'da pek parlak yıllar değildi ama son iki yıl bizi bizden aldı götürdü ve hiç iyi geçmedi, diyeceğim şu ki benim için 2022 belki de 13 Nisan'da izmir'de başlamış oldu!!!! 

O zaman şöyle bitireyim dam üstünden sözümü; YAŞASIN 13 NİSAN, GENÇLERLE YENİDEN HAYAT BULUYOR DAMDAKİ İNSAN!!!!


İZMİR KÜLTÜRPARK'TAKİ CİHAN DEMİRCİ SÖYLEŞİSİ VE İMZA GÜNÜNDEN FOTOĞRAFLAR... 

























Hiç yorum yok: