02 Kasım 2019

CİHAN DEMİRCİ, "DAMDAKİ MİZAHÇI" YAZILARIYLA 8 YIL SONRA YENİDEN CUMHURİYET'TE!..

2011 Ekim ayı olmalı... Bundan 8 yıl önceydi... Mizah sayfamız yayından haberimiz bile olmadan kaldırıldığı için Cumhuriyet'ten kopmak durumunda kalmıştım. 

Bu ülkede bunun çok zararını görsem de her zaman açık sözlü oldum, gazeteye o dönem çok kızdım, öncesi ve sonrasında da çok şeyler yaşadık, uzun hikaye, 70'lerde ilk gençlik yıllarımdan başlayarak bu gazetenin önce okuru sonra da gerçek dostuydum, pek çok köşesine, sayfasına, ek'ine yazar-çizer olarak yıllarca katkı verdim, an geldi hoş olmayan durumlar yaşadım ama daha iyi yönetilmesini istiyordum sadece, başına bir şey geldiğinde de ilk koşanlardan oldum.

Bir köşeye atıldığımız, basının bittiği, yazıp-çizemez hale geldiğimiz, hatta yargılandığımız, ne yazık ki atıl halde ömrümüzü çürüttüğümüz böylesi berbat bir dönemde Cumhuriyet'ten Işık Kansu dostumdan gelen isteği geri çevirmedim. Geçen hafta başlayan "Ciddiyet" sayfalarına "Damdaki Mizahçı" yazılarımla bu hafta katıldım... Cihan Demirci, her Cumartesi "DAMDAKİ MİZAHÇI" yazılarıyla "Ciddiyet" sayfasında... Bıraktığımız yerden denir ama ülke bıraktığımız yerde de değil, her şeye inat mizahın benzersiz gücüyle yeniden merhaba!..


#CihanDemirci #Ciddiyet #DamdakiMizahçı #DamZamanı



Hiç yorum yok: