21 Şubat 2019

CİHAN DEMİRCİ TARSUS'TA SEV KOLEJİNDE 3. SINIF ÖĞRENCİLERİYLE BİR ARAYA GELDİ!..



Mersin'de 2 gün içerisindeki 3 okul etkinliğimizin finalini Tarsus'ta son yıllarda artık abonesi olduğum bir okulda yaptık: Tarsus SEV Koleji... Uzun ismiyle Özel Tarsus Sev İlköğretim Okulu... Okulun en tanıdık siması Melih öğretmen, Martı Kitaevinden Esat Acı arkadaşımızla beni gene sıcak bir şekilde karşıladı. Bugüne kadar gittiğimiz pek çok özel okulda, öğrencilerde alınan ciddi rakamlara rağmen inanın asker ocağına benzer tayın kıvamında yemeklerin çıktığını gördüm. Bu anlamda ben de farklı bir iz bırakmış olan Tarsus SEV Kolejinde öğlen yemeğimizi yerken, öğrencilerin bu anlamda da ne kadar şanslı olduklarını düşündüm. 


Söyleşiler öncesinde okulda açılan stantta kitaplarımı imzaladım ve ardından 3. sınıflarla atölye sınıfta iki ayrı söyleşi gerçekleştirdim. Bu söyleşilerde mizaha ve hayata dair söylediklerim öğrenci arkadaşların epeyce ilgisini çekti çünkü okulları dolaşan çocuk kitabı yazarları ne yazık ki kendi kitapları dışında hayata dair alanlara çok fazla girmiyorlar, bunu iyi biliyorum. İki ders saati süren söyleşiler, sorularla devam etti ve ardından söyleşileri izleyen 3. sınıf öğrencilerine kitaplarımı imzaladım. Mersin'deki etkinliklere nokta koyarken şunu düşündüm, Mersin ve ilçesi Tarsus son yıllarda yaşadığım şehir İstanbul'dan sonra en çok gittiğim şehir ve ilçe durumundalar. Bir zamanlar en çok gittiğim şehir ve ilçelere sahip olan İzmir ise ne yazık ki epeyce aşağı sıralarda bu anlamda... İzmir'deki tanıdık okulların, idarecilerin ve öğretmenlerin dikkatine olsun o halde bu sözlerim!.. 

CİHAN DEMİRCİ'NİN TARSUS SEV KOLEJİ'NDE GERÇEKLEŞEN ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR...



Hiç yorum yok: