12 Ocak 2018

CİHAN DEMİRCİ TARSUS SEV KOLEJİNDE HINZIR CAN'IN "BÜYÜKLERİ ANLAMA KILAVUZU" ADLI KİTABINI ANLATTI!..


Cihan Demirci Tarsus SEV Kolejindeki söyleşisinin sonunda...

Cihan Demirci, ilk kez 2001 yılında gittiği Tarsus SEV Koleji'ne geçen yıl da gene Ocak ayında konuk olmuştu. Etkinlik iyi geçmiş olmalı ki bu yıl yeniden çağrıldım ve bu köklü okula 3. kez gitmiş oldum. Tarsus SEV Kolejinde beni mutlu eden karşılaşmalardan biri de, daha önce Mersin'deki bir özel okulda resim öğretmeni olan, 2 yıl önce birlikte çocuklararası karikatür yarışması düzenlediğimiz Sibel Aslandoğan arkadaşımın artık bu okulda Resim öğretmenliği yapıyor olmasıydı. Bu sayede Sibel öğretmenle de sohbet etme olanağı buldum. 


Cihan Demirci, 10 Ocak Çarşamba günü öğlen saatlerinde Tarsus SEV Kolejinde 4. Sınıf öğrencileriyle buluştu. Okulun Oditoryumunda Hınzır Can adlı çocuk kahramanımın "Büyükleri Anlama Kılavuzu" adlı son kitabını önceden alıp okumuş öğrencilerle kitap ve büyükler üzerine çok keyifli bir söyleşi yaptık, büyüklerin tuhaf hallerini konuşup hep birlikte bolca kahkaha attık. Günlerdir süren, beni perişan eden, tam da geçmemiş berbat bir gribin üzerine ilaç gibi geldi doğrusu!.. Söyleşi ve kitap imzası sonrasında Kırmızı Kedi Yayınevinden Buğra arkadaşımızla birlikte Adana'daki 11. Çukurova Kitap Fuarına doğru yola koyulduk... 

CİHAN DEMİRCİ'NİN TARSUS SEV KOLEJİNDEKİ SÖYLEŞİSİNDEN FOTOĞRAFLAR... 
 Etkinlik sonunda Cihan Demirci, Tarsus SEV Kolejinde Resim Öğretmenliği yapan arkadaşı Sibel Aslandoğan ve Kırmızı Kedi Yayınevi'nden Buğra arkadaşımızla... 



Hiç yorum yok: