17 Aralık 2015

CİHAN DEMİRCİ, ÇEVRE KOLEJİ'NİN 13. KİTAP ŞENLİĞİNE "ZİRZOP MASALLAR"IYLA KONUK OLDU!..




Cihan Demirci, Erenköy'de bulunan Çevre Kolejinin düzenlediği kitap şenliğine ilk kez 2009 yılında katılmıştı, okul etkinlikleriyle ilgili arşivime baktığımda gördüm bu tarihi. Çevre Kolejine 6 yıl aradan sonra gitmek 17 Aralık 2015 Perşembe günü kısmet oldu. Bu çağdaş eğitim kurumu uzun yıllardır Aralık ayında hep aynı tarihlerde bir kitap şenliği düzenliyor. Bu şenlik bu yıl 13. yılına ulaşmış. Kırmızı Kedi Yayınevinden arkadaşımız Alp Özalp'le birlikte gittiğimiz Çevre Kolejinde, "Zirzop Masallar" adlı kitabımı önceden alan 2. sınıf öğrencileriyle buluştum. Öğlenden önce ve öğlenden sonra iki ayrı söyleşi ve iki ayrı imza gününde, birbirinden sevimli 2. sınıf öğrencilerine "Zirzop Masalları" anlatan ve onların sorularına yanıt veren Cihan Demirci'ye bu keyifli etkinlik boyunca Tuba ve Ogün öğretmenler de rehberlik ettiler.





Öğleden sonraki ikinci söyleşinin en hiperaktif öğrencisi Günay, beni güldürdü!.. "Zirzop Masallar" adlı masal kitabımda çok sayıda hayvan masalı yer alır, neredeyse olmayan hayvan yok gibi. Bu kitapla ilgili söyleşiler sırasında öğrenci arkadaşlara; "Eğer bu kitapta eksik bulduğunuz ve masalının olmasını istediğiniz bir hayvan varsa bana mail yoluyla ulaşıp bildirebilir, ya da kitabı okuduysanız şimdi burada söyleyebilirsiniz" diyorum. Söyleşi sırasında en fazla soru soran 2. sınıf öğrencisi arkadaşımız Günay, kitapta eksik bulduğu hayvan olarak bana; "Ejderha yok" dedi ve bu yanıtıyla hem günümüz çocuklarının fantastik ağırlıklı kitaplar sayesinde ne noktada olduğunu gösterdi hem de arkadaşlarını da, beni de gülümsetti. İki etkinlik arasında, Öğretmenler Odasında okul idarecileri ve öğretmenleri ile, gene bu şenliğin konuklarından biri olan Ali Kırca ile de sohbet etme olanağı yaşanan Çevre Kolejinden tıpkı 2009'da olduğu gibi gene keyifle ayrıldık... 2. sınıf öğrencilerinin yaydığı o pozitif enerji doğrusu şu kasvetli günlerde gene iyi geldi okul etkinlikleri sayesinde çocuklarla canlanan bünyemize... 


CİHAN DEMİRCİ'NİN ÇEVRE KOLEJİNDEKİ SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜNDEN FOTOĞRAFLAR... 


 Cihan Demirci, Çevre Kolejinin birbirinden sevimli 2. sınıf öğrencileriyle... 



Hiç yorum yok: