11 Nisan 2014

CİHAN DEMİRCİ, SEMİHA ŞAKİR İLKÖĞRETİM OKULUNDA 4. SINIFLARLAYDI...



Cihan Demirci, okul etkinliklerini sürdürüyor... 10 Nisan 2014 Perşembe, günü, Kırmızı Kedi Yayınevinin düzenlediği bir etkinlikte bundan 2 yıl kadar önce de gittiğim Göztepe'deki Semih Şakir İlköğretim Okulu'ndaydım. Bizi Kütüphanede karşılayan Nilüfer öğretmenin içten ilgisiyle, bir süre sonra okulun salonunda, 4. sınıf öğrencilerinin karşısında buldum kendimi. Onlarla son iki çocuk kitabım üzerine konuştum. Kütüphaneler Haftasının devamı günlerdeydik, kitap okuma vaziyetimiz üzerine sohbet ettim biraz. Mustafa Kemal'in okuduğu kitaplardan bahsettim. Sorularına yanıt verdikten sonra da bu iki kitabı imzaladım. Semiha Şakir'in binasına gidince aklım hep yıllar öncesine o okulun hemen aşağı çaprazında yer alan liseme gidiyor ister istemez, lise yıllarına da dönüyorum. Dersten kaçıp langırt oynadığımız Göztepe'deki Lunapark düşüyor aklıma... Balçık çamur içinde top oynadığımız sahayı anımsıyorum... Belki bolca olaylı, bolca boykotlu, çok heyecanlı günlerdi ama ülkenin hali inanın bugünkünden çok daha iyiydi... Zaten o yüzden bir darbeyle gelecek günlerin önü kesildi ya... 


SEMİHA ŞAKİR ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR...



Hiç yorum yok: