11 Nisan 2014

CİHAN DEMİRCİ, 17 GÜN SONRA İSTEK ÜZERİNE BİR KEZ DAHA NECDET KOTİL İLKÖĞRETİM OKULUNDAYDI...


Cihan Demirci, Feriköy'de bulunan Necdet Kotil İlköğretim Okuluna bundan sadece 17 gün önce, 25 Mart 2014 tarihinde "Zirzop Masallar" adlı çocuk kitabıyla konuk olmuş ve çok keyifli bir söyleşi ve imza günü gerçekleştirmişti. Ancak o gün bize yetmedi ve Nesrin öğretmenin sınıfının davetlisi olarak 11 Nisan 2014 Cuma günü, bir kez daha yolum Feriköy'deki Necdet Kotil İlköğretim okuluna düştü. Nesrin öğretmenin 4. sınıf öğrencileriyle bu kez sınıfta, tüm sınıfın alıp okuduğu "Hınzır Can Çevre Dostu" adlı çocuk kitabımın söyleşisini gerçekleştirip, sınıfın tamamına bu kitabını imzaladım, tabii içine bir şeyler de çizerek. Gördüğüm kadar Hınzır Can amacına ulaşıyor ve çevre duyarlılığı konusunda kendince öğrenci arkadaşların dünyasına girmeyi başarıyor. 17 gün içinde iki kez konuk olduğum Necdet Kotil İlköğretim okulu bende iz bırakan okullardan biri oldu. Birbirinden sevimli ve sıcak kanlı, o aydınlık yüzlü öğrencilere ve içten ilgisiyle onları yönlendiren öğretmenleri Nesrin öğretmene çok teşekkürler... :)) 


NECDET KOTİL İLKÖĞRETİM OKULUNDAKİ ETKİNLİKTEN FOTOĞRAFLAR... 
 Nesrin öğretmen de kızı Gülce için kitap imzalattı... 





Hiç yorum yok: