02 Nisan 2009

Cem Radyo'da, 2 Nisan'da konuk olacağım program, 1.5 saat geç alınmam nedeniyle 1 saat geç başladı. Radyo'dan kaynaklanan bu durumu bilmenizi istedim...

YOLLARDA GEÇEN BİR
RADYO PROGRAMI...

Sevgili DAMDAKİ MİZAHÇI dostları... Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, 2 Nisan Perşembe günü saat:15.00-17.00 arasında, 96.4 frekansından yayın yapan CEM RADYO'da Bülent Kılıçaslan'ın hazırlayıp sunduğu "ÖZÜN SÖZÜ" programına, canlı yayın konuğu olacaktı... Bu nedenle beni Kadıköy'den 13.30 gibi alacaklardı ama gelen giden olmayınca damlara geri döndüm. Tekrar aradılar. Özür dilediler... Tekrar bekleme noktasına gittim... Önce yarım saat beklemiştim, bir yarım saat daha bekledim... Sonunda saat:15'teki , programa beni 16'da ulaştırabildiler... Radyonun ulaştırmasının kurbanı olarak, toplam bir saat ayakta, acayip bir rüzgar altında bekleyip, bel fıtığı ağrısıyla radyo stüdyosuna ulaştığımda konuşacak halim bile kalmamıştı...

Ama sağa-sola yolladığım onca mail nedeniyle, bu programı dinleyebilecek dostları-okurları düşündüğümden gene de bu tatsız halimi kalan 1 saatlik sürede belli etmemeye çalıştım. Anlayacağınız tam bize özgü "Türk usülü" bir vaziyet yaşadım. Konuğunu almaya unutup, aklı sonradan çalışan bir radyo bana; her şeyini son ana bıraktığı için hiçbir işinden hayır gelmeyen, sistemsiz "Türk toplumu" görüntüsünü bir kez daha YAŞATTI!.

Saat 16'da böyle bir ruh haliyle stüdyoya girdim... Karşımda sürekli özür dileyen, bu duruma kendisi de şaşan programcı sevgili Bülent Kılıçaslan'la başladığımız "Özün Sözü" de bu nedenle planladığımız gibi olmadı. Yani işin özü budur... Gene de kendimi toparlayıp, konuşmaya çalıştım. Ama inanın içime sinen bir program olmadı tabii ki... Bülent arkadaşımız Mayıs'ta bunu bir kez daha tekrar ederiz dedi ama eğer tekrar edilecek olan "RADYOYA ULAŞMA" vaziyeti ise ben yokum diyorum:)))) Uzun yıllardır pek çok yere gittim ama böylesi doğrusu ilk kez başıma geldi... Radyo başında beni 1 saat bekleyip de, radyoyu dinlemeyi bırakan, sonradan mesaj yollayarak bana sitem eden dostlar, benden kaynaklanmayan bu durumu bilsinler istedim...

3 NİSAN CUMA, SAAT:20-22 ARASI BU KEZ YAŞAM RADYO'DAYIM...

Bunun acısını umarım 3 Nisan'da çıkarırız... Zira 3 Nisan Cuma akşamı bu kez YAŞAM RADYO'da olacağım... 89.4'den yayın yapan YAŞAM RADYO'da, sevgili arkadaşım Mustafa Kıran hazırladığı "Dünyanın Sihirli Notaları" programına saat:20-22 arası konuk olacağım... www.yasamradyo.com.tr adresinden de DİNLEYEBİLİRSİNİZ... Merak etmeyin bu kez radyoya ben ulaşacağım, yani kimse almayacak, o yüzden rahat rahat yetişirim sanıyorum... Yani öyle sanıyorum ya, aklımızda hayırlısı olsun...

Hiç yorum yok: