31 Ağustos 2007

DAMDAKİ MİZAHÇI'DAN
YENİ BİR BLOG DAHA:
"ŞİİRZOFREN"

Sevgili "DAMDAKİ MİZAHÇI" blogu dostları, geçen yıl 13 Mart 2006'da yayına soktuğum "DAMDAKİ MİZAHÇI" blogundan sonra, yaşamımı epeyce bloglar sardı diyebilirim... Kişisel, mesleki ve özgeçmiş bilgilerimin yer aldığı http://cihan-demirci.blogspot.com hakkımda bilgi sahibi olmak isteyenler için daha sonra hazırlandı. Ardından Türkçe'de benim kullanıma soktuğum iki sözcükle ilgili bloglar açtım: Bunlardan biri "Geyik Muhabbeti" diğeri ise "Laforizma" idi... Adresleri: http://geyikmuhabbeti.blogspot.com ile http://laforizmalar.blogspot.com idi bu blog sitelerin. Özellikle yıllar önce "Aforizma" sözcüğünden türettiğim "Laforizma" sözcüğünün internette hoyrat ellerce rastgele sahiplenilmesi üzerine açtım "Laforizmalar" blogunu...

Bu yılın Temmuz başında hayatıma bu kez "MİZAHHABER" blogu girdi. Bu kez "kişisel" olmayan, mizah dünyasından, karikatür dünyasından anında haberler veren, her an güncellenebilen bir blogtu bu...Bu bloga öyle bir kaptırdık ki kendi kişsel bloglarımızı es geçtik günlerce... Mizahhaber'de tek başıma da değildim üstelik, başta Erdem arkadaşımız olmak üzere katkı sağlayan insan sayısı en son yediye çıkmıştı. Henüz ikinci ayı bugün sona erecek olan "MİZAHHABER" sadece iki aylık ömründe, toplamda 15 bine yaklaşan izleyicisiyle, başka yerde bulamayacağınız pek çok özel mizah haberine imza attı, işten atılan karikatürcülerin haberini ilk kez duyuran blog oldu. Adresini bilmeyenler için şöyle: http://mizahhaber.blogspot.com

...VE ŞİİRZOFREN

İşte tüm bunların arasında ilk göz ağrım olan şiirle de ilgili bir blog için bu yılın Şubat ayında çalışmaya başlamıştım ancak daha sonra araya giren işler nedeniyle bu çalışma yarım kalmıştı. Bu çalışmayı nihayet tamamladım ve "Cihan Demirci Şiirleri"nden oluşan şiir blogu "ŞİİRZOFREN"i dünden (30 Ağustos 2007) itibaren yayına koydum... Ben de pek çok insan gibi yola şiirle çıkmıştım çocuk yaşta...Gırgır'da çıkan ilk imzalı yazım bir şiirdi 1980 yılında. Gırgır'ın "Haşlama-Taşlama" köşesinde yayınladım o dönemler "taşlama" ağırlıklı şiirlerimi...Bu blogta başlangıçtan bugüne şiirlerimden, şiir kitaplarımdan seçilmiş özel örnekler bulacaksınız... Sadece daha önce yayınlanmış şiirler de değil, henüz hiçbir yerde yayınlamadığım pek çok şiirde çıkacak bu şiir blogunda karşınıza.. Daha önce de dediğim gibi; Mizahın hüzünle giriştiği amansız mücadelenin şiirleridir bunlar. Bazılarında hüzün, bazılarında da mizah galip gelmiştir o yüzden...

ŞİİRZOFREN de yıllar önce, tahmin edeceğiniz gibi şiir ve şizofren sözcüklerinden birleştirip Türkçeye kattığım bir sözcük, yani o da "Cihan Demirci" yapımı bir sözcük... 30 Ağustos 2007 itibarıyla yayına giren Cihan Demirci şiirleri blogu "ŞİİRZOFREN"in adresi de şöyle:

Hiç yorum yok: