13 Haziran 2006

DAMDAKİ MİZAHÇI CİHAN DEMİRCİ AR-EL KOLEJİNDEYDİ!..
Cihan Demirci, bu eğitim yılının okul etkinlikleri sezonunu Ar-El Kolejinde kapattı…

Ar-El Kolejinde söyleşi sonrasında imza sırasında...

Sevgili “Damdaki Mizahçı” blog dostları… 26 yılı geride bıraktığım yazarlık yaşamımda, 1994 yılının sonlarından beri okullara da gitmekteyim… Son 13 yılda, söyleşi ve imza günü için pek çok okula gittim, pek çok şehirde ve ilçede yüzlerce etkinliğe katıldım. Yaptığı her şeyi gün-gün not eden bir yazar olarak, ilk gittiğim okulun Florya’da bulunan Bilge Kağan Lisesi olduğunu da söyleyebilirim. 15 Aralık 1994’te gittiğim bu okulla başladı benim okullara gitme maceram…
Ancak bu eğitim yılı, gerçekten en kötü yıl oldu diyebilirim. Neden derseniz, bu yıl hayatımda ilk kez “devlet” okullarına gitme konusunda “yazarlık onurumu” aşağılayıcı engellerle karşılaştım. İzmirli yazar dostum Aydoğan Yavaşlı ile birlikte “Sabıka Kaydı” rezaletine maruz bırakıldık. Zonguldak’ın Karadeniz Ereğli ilçesinde ve Antalya’nın Gazipaşa ilçesinde, devletin değil, varolan despot iktidarın gücü haline gelmiş kaymakamlar ve Milli Eğitim Müdürleri, ellerinden gelen engelleri çıkararak okullara gidişimize, sevgili öğrencilerle buluşmamıza taş koydular!.. Bu anlamda “özel” okullar daha özgür oldukları için şimdilik, özel okullara gidebiliyoruz. Sahi bu arada bu zavallı ülke “nereye” gidiyor derseniz, orasını hiç sormayın, bence çoktan gitti zaten bu ülke!..

Ar-El kolejinde 6.sınıf öğrencielrine kitap imzalarken...

Bendeniz de bu yılın okul etkinlik sezonunu 13 Haziran 2006 Salı günü, İstanbul’da Yenibosna’da bulunan Ar-El Kolejinde katıldığım söyleşi ve imza günüyle noktalamış oldum. Okulun son derece güzel salonunda, hızlandırılmış bir söyleşi sonrasında, öğrenci arkadaşlara kitaplarımı imzaladım... Bu gidişle gelecek eğitim yılına artık "iktidar" kerim!..

Hiç yorum yok: