11 Nisan 2006

"DAMDAKİ MİZAHÇI" CİHAN DEMİRCİ
GAZİPAŞA KÜLTÜR
ŞENLİĞİNE KATILIYOR!
Gazipaşa Kültür-Sanat ve Kitap Şenliği 17-18-19 Nisan tarihlerinde...
"Damdaki Mizahçı"nız Cihan Demirci hız kesmiyor ve önümüzdeki hafta Antalya'nın Gazipaşa ilçesinde yapılacak olan "Gazipaşa Kültür Sanat Kitap Şenliği"ne katılıyor... 17-18-19 Nisan günlerinde Antalya-Gazipaşa Belediyesinin katkılarıyla düzenlenecek şenlikte, İzmirli yazar dostum Aydoğan Yavaşlı ile birlikte olacağız gene. Hem şenliğin yapıldığı salonda söyleşimiz olacak, hem de 3 ayrı okul etkinliğine katılacağız Gazipaşa'da, sizi daha sonra daha detaylı bilgilendireceğim...

*****

DAMDAKİ MİZAHÇI'NIN HP'Sİ UÇTU!
Sevgili Blog site sakinleri; "Damdaki Mizahçı"ya damdan aşağı inmek pek yaramıyor!. Dün akşam, çok sevgili yazar dostum, can ağabeyim Habib Bektaş'ın beni sevindiren bir telefonuyla, onun Almanya'dan İstanbul'a geldiğini öğrendim. Hemde epeyce yakınımda, Salacak sahilindeki bir restoranda Erlangen'den doktor dostlarylaydı. Kendimi Kadıköy damlarından hızla bir taksiye attım ancak, restoran önünde taksiden inerken, 2 yıllık yoğun model incelemelerinden sonra, zorlukla karar verip, daha 10 gün önce aldığım ve üstüne titrediğim yeni oyuncağım; HP marka digital fotoğraf makinemi düşürmüşüm. Durumu restoranda fark ettim. Bu blog siteye de o makineden pek çok fotoğraf girdi son 10 günde... Anlayacağınız "DAMDAKİ MİZAHÇI"nızın makinesi uçtu!.. Şoför arkadaşın plakasını da alamadığım için, iş mucizelere kaldı ama içinde pek çok C.D. fotoğrafı var, küçük de olsa bir umudum hala var... Bu arada yaşadığım bu tatsız duruma rağmen çok sevdiğim can dostum Habib abi, Müjgan abla ve yeni tanıştığım doktor dostları Ziya Akçetin ve ailesi, Doğan Başak ve eşiyle, tam bir aile ortamında, nefis bir balık-rakı gecesi yaşadık... Hayat devam ediyor, sahi bu arada; artık biraz daha dikkatli olmanın zamanı gelmedi mi ey; Damdaki Mizahçı!..

Hiç yorum yok: