26 Mart 2014

CİHAN DEMİRCİ, KÜTÜPHANELER HAFTASINDA KAĞITHANE VE FERİKÖY'DE ÖĞRENCİLERLE BULUŞTU!..

Naif bünyemin gene döküldüğü, epeyce gripal ve tripal günler içinde geçen hafta sonu yatak-döşek yattım. Üstelik bu vaziyetimin üstüne geçen Pazar akşamı evimin mutfak penceresinden genç bir hırsız içeri girmeye çalıştı. Onu fark ettiğim anda kaçtı. Bu gergin ve hasta halin üzerine sabahı zor ettiğim bir günde beni tek mutlu eden şey, o haldeyken bile öğrencilerle buluşacak olmamdı.

Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci her yıl olduğu gibi bu yıl da Mart ayının son haftasında gerçekleşen "Kütüphaneler Haftası" kapsamında okullara gidecekti. Bu yıl hem hasta, hem hırsız gerginliği yaşamış bir halde gittiğim iki okulda da tüm bu hastalık ve gerginlikler doğrusu okulun kapısından pek içeri giremedi.  

Kırmızı Kedi Yayınevi'nden Alp Eralp arkadaşımızın organizasyonuyla gerçekleşen bu iki etkinlikte; önce 24 Mart 2014 Pazartesi günü İstanbul Kağıthane'de İsmail Erez İ. Ö. Okulu'nda, 3. ve 4. sınıflardan öğrenci arkadaşlarla biraraya geldim. Okulun salonunda gerçekleştirdiğim söyleşi sonunda kitaplarımı, müthiş bir ilgi sağanağı altında imzaladım. 25 Mart 2014 Salı günü ise yolumuz bu kez Feriköy'de Necdet Kotil İ. Ö. Okuluna düştü. En son Berkin Elvan kardeşimizin cenazesine katılmak için yakın zamanda geldiğim ve cenaze çıkışında polis saldırısı altında, yoğun bir şekilde gaz yediğim ve canımı kurtarmak için bir eve sığındığım bu semtte, bu kez 4. sınıf öğrencileriyle bir araya gelerek onlarla son iki çocuk kitabım ve mizah üzerine bir söyleşi gerçekleştirip, öğrencilerin yoğun ilgisi altında kitaplarını imzaladım. İki okulda sayısı 350'yi bulan kitap imzaladım sanırım. Enerjimi sonuna dek kullandım. Üstelik büyük çoğunluğuna bir şeyler de çizerek. :))


Bünyesinin ülkede yaşanan gerginliklerden de nasibini alarak son dönemde, pek çok hastalıktan ötürü iyice döküldüğü bir dönemde, hasta yatağından kalkarak, kızarmış burnuyla bu etkinliklere giden Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, katıldığı etkinliklerin ardından; "Çocuklar benim gerçek ilacım, bu ülkede artık temiz, saf, duru kalabilen bir tek onlar var, 36 yıldır türlü mücadele içinde, inatla sürdürdüğüm organik mizahçılığım, son yıllarda sadece onların sayesinde devam edebiliyor" demek durumundaydı. Yaşasın çocuklar ve yaşasın mizah!.. 

Kütüphaneler Haftamız bu iki okulla bitmedi. Şimdi hastalık arasında kısa bir soluk alma sonrası Damdaki Mizahçıyı İzmir'de Amerikan Koleji bekliyor... 

KAĞITHANE'DEKİ İSMAİL EREZ İ. Ö. OKULUNDAKİ ETKİNLİKTEN FOTOĞRAFLAR... 


FERİKÖY'DEKİ NECDET KOTİL İ. Ö. OKULUNDAKİ ETKİNLİKTEN FOTOĞRAFLAR... 







Hiç yorum yok: