04 Ekim 2009

MUHİTTİN
KÖROĞLU'NUN
OBJEKTİFİNDEN
İKİ CİHAN
DEMİRCİ PORTRESİ
Karikatür sanatçısı dostum Muhittin Köroğlu aynı zamanda sıkı bir fotoğraf ustasıdır. Bildiğim kadar üniversitede yıllardır bu işin dersini bile veriyor. Yıllardır çoğunu asla göremediğim yüzlerce portremi ve pozumu çekmiştir çeşitli buluşmalarımızda ve etkinliklerimizde... Sevgili Muhittin ve eşi sevgili Birsen 2009'un 10 Mart günü, portre çekimi için bana gelmişlerdi. O gün de açacağı Karikatürcü portreleri sergisi için evde sayısız portremi çekti Muhittin dostum. Ne yazık ki aynı gün imza günüm olması nedeniyle gidemediğim "KARİKATÜRCÜ PORTRELERİ SERGİSİ"ndeki iki portreme nette dolanırken rastladım. Muhittin Köroğlu sergi portrelerini http://www.muhittinkoroglu.com/ adresindeki kendi sitesine de koymuş... Muhittin'in çektiği onca pozdan ikisini nihayet evet nihayet görebilmiş olmanın sevinci kapladı doğrusu içimi... Sizlerle de DAMDAKİ MİZAHÇI'da paylaşmak istedim... Sağolasın sevgili Köroğlu...

FOTOĞRAFLAR:
MUHİTTİN KÖROĞLU
(10 MART 2009 SALI)

Hiç yorum yok: