19 Ekim 2009

ALTAN ERBULAK
ANISINA KARİKATÜR
SERGİSİ VE KARİKATÜR
ALBÜMÜ...

Sevgili DAMDAKİ MİZAHÇI dostları, benim için çok özel bir yeri olan ustalardan biridir sevgili ALTAN ERBULAK... O benim "ustalarım" kabul ettiğim kare asımdaki 4 isimden biridir... Bu dört isim: Aziz Nesin, Altan Erbulak, Suavi Süalp ve Oğuz Aral'dır... Sevgili Altan ağabey için, onu yitirdiğimiz 1988 yılından beri, elime geçen her fırsatta birşeyler yapmaya çabalıyorum... Pek çok gazetede, dergide onu yazılarımla anmaya çalıştım aradan geçen 21 yılda... Geçen yıl, Karikatür ve Mizah müzesinde onu bu kez ailesi eşliğinde görsel bir sunumla anmıştık... Facebook'ta onun adına oluşturduğum grupta son baktığımda üye sayısı 808 idi...
Karikatürcüler Derneği 40. yıl kutlamaları çerçevesinde; Türk karikatür ve mizah sanatına önemli katkılarda bulunmuş büyük usta Altan Erbulak'ın anısına düzenlediği Karikatür Sergisi ve Karikatür Albümünün tanıtımını 24 Ekim Cumartesi günü, saat:14'te Karikatürcüler Derneğinin Sultanahmet'teki Sergi Salonunda gerçekleştiriyor...Bizler 24 Ekim'de derneğimizin o küçük salonunda olacağız, sevgili ustamızı sergisi ve kitabıyla anmak için. Bu kitaba son anda kısa bir yazıyla ben de küçük bir katkıda bulunmaya çalıştım bu arada...

(Karikatürcüler Derneği-Yerebatan Sarnıcı Çıkışı- Sultanahmet İstanbul
Tel: 0212-513 60 61- Ankara Tel: 0312 417 37 28)

Hiç yorum yok: