19 Aralık 2007

BAŞSAĞLIĞI MESAJLARINIZA
BİR KEZ DAHA TEŞEKKÜRLER...

Annem Sevim Demirci ile babam Kenan Demirci, 1952 yılında evlendikleri dönemde görülüyor...

Sevgili dostlar... 11 Aralık 2007 Salı sabahı babam Kenan Demirci'yi yitirdiğimden beri hayatımın belki de en fazla telefon konuşmasını yaptığım, en fazla mesajını aldığım, hatta epeyce eski model cep telefonumun artık iflas ettiği bir hafta geçirdim... Gerek ev, gerek cepten arayan, gerek sms'le, gerek maille, gerek facebook'tan mesaj yollayan tüm meslektaşlara, dostlara, arkadaşlara, tanıdıklara, tanımadıklara bir daha teşekkür etmek istiyorum... Annem Sevim Demirci'yi 6 yılı bulan çileli hastalığından yitirmemden 3.5 yıl sonra da babam da gitti bu dünyadan... Böyle anlarda insan damlardaki yalnızlığı daha iyi anlıyor ve bir vefalı ses duymak insanı rahatlatıyor. Bu sesler, bu nefesler, bu mesajlar bunca yıldır verdiğim emeklerin tamamen boşa gitmediğini gösteriyor... Zira 1978'ten beri sadece çizip-yazarak yaşıyorum ben, mesleğimde 30 yıla ulaşmama şurda sadece iki hafta kaldı... 30. yıla annesiz ve babasız ulaşmak varmış kaderde... Onları bir kez daha sevgiyle anıyor ve damlardaki mücadeleye yani yola devam diyorum!..

1 yorum:

D!mple Rock dedi ki...

başınız saolsun.
=/