02 Ekim 2007

DAMDAKİ MİZAHÇI'DAN
YAYINA ZORUNLU ARA...
Sevgili "Damdaki Mizahçı" dostları, geçen hafta içinde gelen anormal bir ADSL faturasıyla, aslında güvenli sandığım hattıma birilerinin girdiğini ve üç ayı bulan bir indirme kurbanı olduğumu öğrendim. Telekom'a verdiğim dilekçe ve yaptığım şikayet başvurusu gördüğüm kadar pek bir anlam taşımıyor. Kablosuz bir modem kullanmak zorundaydım o yüzden oldu sanıyordum ama kablolu-kablosuz pek fark etmiyormuş. İnsanımızın ne de olsa içi kirlendi bir kere. Herkesin dolandırıcı, üçkağıtçı, hırsız olmaya çalıştığı, herkesin başkasının hakkını suistimal etmek için fırsat aradığı böylesi bir ülkede artık başınıza her an, her türlü rezillik gelebilir. Bunların çoğu da benim gibi zaten kendini bu yüzden dam üstüne atmışları bulur ne yazık ki. Şu an interneti kullanamadığım için size bu satırları yeni tanımaya başladığım internet kafelerin birinden yazıyorum. İnanın aboneliğimi iptal ettirmeyi bile düşünüyorum. MİZAHHABER adlı kardeş blogumuzda da bu duruma değindim. (http://mizahhaber.blogspot.com) Zorunluluktan ötürü bir süre sizlerle olamayacağım için üzgünüm ama burası Türkiye, yani Malezya bile değil!!! UMARIM EN KISA ZAMANDA YENİDEN DAMLARDA GÖRÜŞME OLANAĞIMIZ OLUR...
Damdaki Mizahçınız
Cihan Demirci

Hiç yorum yok: