08 Kasım 2022

CİHAN DEMİRCİ, 3 YIL ARADAN SONRA İZMİR'DE İZKİTAP FUARINDA 3 GÜN BOYUNCA OKURLARLA BULUŞTU...


3 yıl sonra İzmir'de bir Kitap Fuarı yüzü görmenin heyecanı içindeydim... İzmir'de daha önce hiçte alışık olmadığımız bir yerde, Gaziemir'deki yeni yerinde ilk kez gerçekleşen İzkitap İzmir Kitap Fuarına giderken doğrusu biraz tedirgindim...


Hem Kültürpark gibi müthiş merkezi bir alanın yok olmasının ardından bu yeni yerin biraz sapa hali bu tedirginliğin sebeplerinden biriydi. Tabii bir diğeri de son 3 yılın ülke insanı için her anlamda ama en çok da ekonomik anlamda çok kötü geçmiş olmasıydı!.. O çok özlediğim çocuklarla buluşma anlarını yeniden yaşama umuduyla Foça'dan epeyce bir yol katederek Gaziemir'e ulaştım... 

Adeta istop ettiğimiz 3 yılı bulan bir aradan sonra herhangi bir beklentimizin bile kalmadığı bir ortamda Gaziemir'deki yeni alanında ilk kez düzenlenen İzkitap İzmir Kitap Fuarının son 3 gününde oradaydım... 

Özellikle Cumartesi günü fuarö öylesine bir hareketlendi ki, yıllardır göremediğim pek çok arkadaş, dost ve okur ardı ardına standımıza gelerek Cumartesi'nin finalini keyifli yapmamıza neden oldu!.. Morale her zamankinden fazla ihtiyacımız olan bu kötü süreçte hepsinin yüreğine ve ayağına sağlık!..

Evet, başta da dediğim gibi İzmir'de 3 yıl aradan sonra bir kitap fuarı yaşandı... Elbette bizler 24 yıl boyunca İzmir'in en merkezi yeri olan Kültürpark'taki fuar alanına çok alışmıştık ancak Gaziemir'deki yeni alandaki bu fuar tüm ulaşım zorluklarına rağmen 3 yıldır fuara hasret kalan okurların ilgisiyle kapandı. Yani kötü geçmedi ve yayınevleri için beklentinin ötesindeydi. Son 3 gününe katıldığım bu fuarı ben de epeydir yaşamadığım tatlı bir yorgunlukla noktaladım... Şimdi sizleri fuardan kalan fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum...


İZKİTAP İZMİR KİTAP FUARINDAKİ İMZA GÜNLERİNDEN FOTOĞRAFLAR... 



Hiç yorum yok: