18 Nisan 2018

TANI KOLEJİ ÖĞRENCİLERİ CİHAN DEMİRCİ'NİN FIKRA VE ŞİİRLERİNİ SAHNELEYİP ONA SÜRPRİZ YAPTILAR!..





















"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci İzmir'de Çiğli'de bulunan Tanı Koleji'ne, 17 Nisan 2018 Salı günü 2. kez konuk oldu... 23. İzmir Kitap Fuarı'ndaki etkinlikleri öncesinde İzmir'de ilk etkinliğim Çiğli'deki Özel Tanı Kolejindeydi. Bu okulda özel bir öğretmen var, sevgili Gülgün Gidişoğlu... Yıllar önce de Efes Kolejindeyken beni okuluna çağıran, öğrencilerle buluşmamı sağlayan çağdaş bir öğretmen. 2016 yılı Mayıs'ın sonra 2. kez gittiğim okulda doğrusu beni güzel bir sürpriz bekliyordu. 5 ve 6. Sınıf öğrencileri Kırmızı Kedi Yayınevinden yayınlanmış 4 fıkra ve bir çocuk şiiri kitaplarımdan teatral bir gösteri hazırlamışlardı. Okuldaki etkinlik bu gösteriyle başladı. Öğrenci arkadaşlar fıkralarımı canlandırdılar, şiirlerimi seslendirdiler. Bu güzel gösterinin ardından mizah söyleşimi yaptım, onların sorularına yanıt verdim ve yoğun ilgileri altında kitaplarımı imzaladım...

CİHAN DEMİRCİ'NİN İZMİR ÇİĞLİ'DEKİ TANI KOLEJİNDE GERÇEKLEŞEN ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR...





Hiç yorum yok: