17 Mayıs 2017

CİHAN DEMİRCİ'NİN "ÇİZGİDE 39. YIL" SERGİSİ 27. KIRKLARELİ KARAGÖZ KÜLTÜR SANAT VE KAKAVA FESTİVALİNDE 17-18-19-20 MAYIS TARİHLERİNDE AÇIK OLACAK...

Bu Cihan Demirci'nin, 39 yıllık bir serüvendeki 16. karikatür sergisi... Üstelik geçen yıl 15. sergimi de gene Kırklareli'de açmıştım ama sürekli yağmur ve kötü hava şartları yüzünden açık havadaki sergimiz zor anlar yaşamıştı. Bana ilçem Kadıköy'den daha yakın olan Kırklareli Belediyesi bu yıl da çağırdı. Üstelik 39. YIL, Kırklareli'nin plaka numarasına da denk geldi bu yıl... 39'da 39'u gerçekleştirmek benim de sonradan fark ettiğim ilginç bir denk gelme oldu. 27. Kırklareli Kültür Sanat ve Kakava Festivali'nde açılacak olan "Çizgide 39. Yıl" Karikatür Sergisi, 17-20 Mayıs tarihleri arasında Festival Alanındaki İstasyon Caddesinde Trakya coşkusu altında izlenebilir. 17 Mayıs Çarşamba akşamı gerçekleşecek olan açılışa ben yetişemeyeceğim, çünkü o saatlerde Ataşehir Belediyesinin Ferhatpaşa Gençlik Merkezindeki "Mizah ve Karikatür Atölyesi"nde olacağım ama hemen ardından soluğu güzelim Kırklareli'nde alacağım... O halde bekle beni 39!.. (C.D.)




Hiç yorum yok: