11 Mayıs 2016

BİR "ANNELER GÜNÜ"NDE DAHA KİMSESİZ YANİ ANNESİZ!

Ben ki, o hayat damı senin, bu hayat damı benim, damdan dama dolaşan "Damdaki Mizahçı" yım... Ama damlarda gezerken bile "Anneler Günü" gelip çattığında hep çaresizim!.. Gene bir "Anneler Günü" geldi geçti... Facebook, sosyal medya tamamen "Anne" fotoğraflarıyla doldu taştı... İnsanın hayatla bağını kuran en önemli insandır anne... Sizi dünyaya getiren kişinin yitip gitmesi sizin dünya ile bağlantınızın eskisi gibi olmaması demektir aslında... Bir garip "Damdaki Mizahçı" olarak zaten hayatta hep YALNIZ'dım, sen 20 Haziran 2004'te gittiğinden beri buna bir de "YAPA" eklendi be ANNE!.. Çevremde anlık kalabalıklar olsa da YAPAYALNIZIM SEN GİTTİĞİN GÜNDEN BERİ...:((((  Bana bıraktığın insani değerleri bugünün cinnet ülkesinde yaşatması çok ama çok zor olsa da, inan son nefese dek inatla yaşatmaya çalışacağım annecim, çok zor günlerden geçiyor olsam da mücadeleye inatla devam ediyorum, bana bıraktığın dayanma gücüyle, sana bir kez daha sevgi ve özlemle...

MUSTAFA CİHAN DEMİRCİ



Hiç yorum yok: