08 Nisan 2016

CİHAN DEMİRCİ'DEN SEVİNÇ KOLEJİ MARATONU: 2 GÜNDE; BAHÇEŞEHİR, BEYLİKDÜZÜ VE ATAŞEHİR'DEKİ 3 AYRI SEVİNÇ KOLEJİNDE ETKİNLİK!..

Cihan Demirci, Bahçeşehir Sevinç Koleji Kütüphanesindeki söyleşisinin sonunda... 

Damdaki Mizahçı Cihan Demirci, ilk kez geçen yıl gittiği Sevinç Kolejinden bu yıl da davet aldı... Bizde okullar sizi bir çağırır ama sonrası genellikle yıllar geçtikten sonra ya olur ya da bir daha o okula hiç gitmezsiniz... Sevinç Koleji bu klasik durumun dışına çıkan bir okul oldu benim için... Çünkü ilk kez geçen yılın Mart ayında gene 2 ayrı günde 3 ayrı şubesine gittiğim okul, bu yıl da aynı uygulamayla beni tekrar çağırdı. Öğrenci arkadaşlar "Hınzır Can'ın Maceraları" Dizisinden çıkan ilk 2 kitabı alıp okumuşlar... Kırmızı Kedi Yayınevinden Alp Özalp arkadaşımızla beraber, Sevinç Kolejlerinde 2 gün süren maratonumuz, 6 Nisan 2016 Çarşamba günü sabah saatlerinde Bahçeşehir Sevinç Koleji'nde başladı. Elçin öğretmenin karşıladığı okulun kütüphanesinde 5. ve 6. sınıflarla hem Hınzır Can'ı ve kitaplarını konuştuk hem de onlara mizah ve karikatür üzerine bilgiler verip, sorularını yanıtladım, ardından da kitaplarımı imzaladım. 


Cihan Demirci, Beylikdüzü Sevinç Kolejindeki söyleşisi sırasında...


Öğleden sonra ise bu kez Beylikdüzü Sevinç Koleji'ndeydik... Burada da bizi Miray öğretmen karşıladı. Okulun Konferans Salonunda gene 5. ve 6. sınıflarla gerçekleşen bir Hınzır Can'lı mizah söyleşisinin ardından öğrenci arkadaşlara Hınzır Can kitaplarımı imzaladım ve bu güzel etkinliklerin üzerine, Alp arkadaşımla kendimizi o bilinen felaket İstanbul trafiğinin içine atarak, adım adım bir trafikle tam 3 saatte Kadıköy'e ulaşabildik...

Cihan Demirci, Ataşehir Sevinç Kolejindeki söyleşisinin sonunda okul müdürü Gürkan Atmaca'dan plaketini alırken...

8 NİSAN'DA BU KEZ ATAŞEHİR SEVİNÇ KOLEJİ'NDE GÜZEL BİR SÜRPRİZ!..

Sevinç Kolejleri maratonumuzun ikinci gününde Damdaki Mizahçı Cihan Demirci bu kez, Ataşehir Sevinç Koleji'ndeydi. Öğlen saatlerinde ulaştığım okulda ben girişte Olgu öğretmeni beklerken, heyecanla gelen müdür bey beni odasına davet etti ve bana bir sürprizi olduğunu söyledi. Okul müdürü Gürkan Atmaca, meğerse 1982 yılı sonlarında Müjdat Gezen'in işyeri olan Güldürü Üretim Merkezinde benim de henüz gencecik bir mizahçı olduğum dönemde GÜM'e 2 ay kadar gelmiş ve karikatür esprisi getirmiş, hatta ben ve diğer çizer arkadaşlarım, örneğin; Sunder Erdoğan, Gürkan Atmaca dostumuzun esprilerini çizmişiz. Bana o yıllardan kalan karikatürlerden örnekler bile gösterdi. Gürkan beyin bu macerası 2 ay kadar sürmüş. Akıllı bir insan olduğu belli. ülkemizde meslek olmayı sadece "Oğuz Aral'lı yıllarda" biraz olsun başarabilmiş mizahı bizim gibi fazla uzatmamış. Yıllardır karşılaşmayı arzu ettiğim bir müdür görüntüsüyle Ataşehir Sevinç Kolejinde karşılaşmıştım ama şansıma boğazımdaki sorun nedeniyle rahatsızdım, sesim bile kısıktı ve zor konuşuyordum.


Ancak eski güzel günlerin üzerine yapılan keyifli bir sohbetin ardından kendimi okulun konferansa Salonunda, 5. 6. ve pek karşılaşamadığımız 7. sınıflarla buldum ve 1.5 saate yaklaşan kapsamlı bir mizah söyleşisinde mizaha, karikatüre ve özellikle da yaşadığımız hayata dair gözlemlerimi, bilgilerimi, deneyimlerimi aktardım arkadaşlara o az çıkan sesimle!.. (Mikrofon sağolsun!!!) Müdür beyin söyleşi sonunda takdim ettiği plaketin ardından öğrenci arkadaşların kitaplarını imzaladım ve biz tekrar müdürümüzün odasında bir kez daha sohbete daldık. Eve döndüğümde sesimin iyice çıkmaz olduğunu gördüm ama ülke sesimden daha çıkmaz bir halde olduğu için bunu pek fazla dert etmedim... Böylece 1000. etkinliğime de sadece 3 kalmış oldu!..

BAHÇEŞEHİR SEVİNÇ KOLEJİ'NDEKİ CİHAN DEMİRCİ ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR...


BEYLİKDÜZÜ SEVİNÇ KOLEJİ'NDEKİ CİHAN DEMİRCİ ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR...




ATAŞEHİR SEVİNÇ KOLEJİ'NDEKİ CİHAN DEMİRCİ ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR... 

 Cihan Demirci, Ataşehir Sevinç Koleji'nde... (7 NİSAN 2016)

Hiç yorum yok: