20 Kasım 2014

CİHAN DEMİRCİ MERSİN’İN 55 YILLIK KÖKLÜ EĞİTİM KURUMU İÇEL KOLEJİNİN KONUĞUYDU…

"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci'nin Adana-Mersin arasındaki koşturmacası 3 gün boyunca sürdü. 17-18 Kasım tarihlerinde Adana’da Akdeniz Okullarındaki yoğun programın ardından 19 Kasım Çarşamba günü, sabahın erken saatlerinde yolumuz bu kez Mersin’in 55 yıllık, köklü eğitim kurumu İçel Koleji'ne düştü. İçel Kolejinde de öğlene dek; önce 5. ve 6. sınıflara, daha sonra 7. sınıflara yönelik 2 ayrı söyleşi, karikatür atölyesi ve ardından kitap imzası gerçekleştirdim. Öğrenci arkadaşlarımıza karikatürün ve mizahın ne olduğunu anlatmaya çalıştım, basit çizim çalışmaları da yaparak. Öğleden sonra ise 3. söyleşimin konukları bu kez; 2. 3. ve 4. sınıflardı. Tüm bunların arasında okul müdürü İbrahim Çevik’in ve Halkla İlişkiler müdiresinin odasında sohbet ederek, soluk aldık. Okul yönetim kurulu üyelerinden Ali Yaroğlu'nun ve başta Emre öğretmen olmak üzere öğretmen arkadaşlarımızın sürekli ilgisi altında İçel Kolejinden de güzel anılarla ayrıldım. 

Bu koşturmaca arasında, üniversite yıllarından 34 yıllık arkadaşım sevgili Seyhan Atamer'le de bir akşam buluşup muhabbet etme olanağı buldum. Böylece Adana-Mersin hattında 3 gün boyunca 9 ayrı atölye çalışması, söyleşi ve imza günü gerçekleştirmiş oldum. 19 Kasım gece yarısı beni asıl yoran yer olan şehrim İstanbul’a yağmur altında ulaştığımda kendi kendime “Neden hala bu şehirdeyim” diye bir kez daha soruyordum yorgun halde kendime… Çünkü beni asıl yoran yaşadığım bu güzelim etkinlikler değil İstanbul’un rantçı ellerinde yok edilmiş, yaşanmaz haliydi ne yazık ki…

İÇEL KOLEJİNDE GERÇEKLEŞEN KARİKATÜR ATÖLYESİ- SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜ ETKİNLİKLERİNDEN FOTOĞRAFLAR... 


Cihan Demirci, İÇEL KOLEJİ'ndeki etkinliklerinin finalinde, okuldan ayrılmadan İçel Kolejinden öğretmen ve öğrenci arkadaşlarla birlikte... 








Hiç yorum yok: