24 Ocak 2014

CİHAN DEMİRCİ KOÇ VAKFI ÖĞRENCİLERİYLE 16. KİTAP HAFTASINDA BULUŞTU...

Cihan Demirci, daha önce 2007, 2008 ve 2011 yıllarında, 3 kez VKV Koç Lisesine gitmişti söyleşi ve imza günü için. Ancak ilkokul ve ortaokul öğrencileriyle daha önce bir araya gelmek kısmet olmamıştı. Damdaki Mizahçı Cihan Demirci'nin sömestr tatilinin hemen öncesinde yolu bu kez aynı vakfın ilköğretim okuluna düştü. Her yıl Ocak ayı sonlarına doğru sömestr başlama öncesinde kitap haftası düzenleyen Koç Okulları artık bu işin uzmanı olmuş durumda gerçekten. Tarih: 23 Ocak 2014 Perşembe... Tuzla yollarındayım... 




Okulda, etkinliğin mimarlarından Oya öğretmen karşılıyor beni ve etkinliğin sonuna dek, yanımdan ayrılmadan rehberlik ediyor. Öğretmenler Odasında okulun birbirinden sıcak kanlı öğretmenleriyle biraz sohbet edip soluk aldıktan sonra okulun salonunda 5. ve 6. sınıf öğrencilerinden oluşan arkadaşlarımızla buluşuyorum. Hızlı, tempolu, keyifli bir söyleşi daha gerçekleşiyor. Son iki çocuk kitabım; Çevre Dostu Hınzır Can ve Zirzop Masallar'ı anlatıyorum onlara. Zaten çoğunun elinde kitaplarım. Önceden almış ve okumuş öğrenciler var aralarında. Onların sorularına epeyce zaman ayırıyorum. Ardından bu yıl 16. kez düzenlenen kitap haftasında kitaplarımı imzalamak için masaya oturuyorum. Ciddi bir öğrenci kuyruğu altında yoğun bir şekilde kitap imzalıyorum. Yaptığı etkinliği her yıl aynı tarihte düzenli gerçekleştirmenin sonucunda artık alanında uzmanlaşan bir okuldan keyifli bir yorgunlukla ayrılıyorum... 


CİHAN DEMİRCİ'NİN VKV 16. KİTAP HAFTASI ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR... 


















Koç Vakfı öğrencileri Cihan Demirci'nin bu etkinlikte imzaladığı, Kırmızı Kedi Yayınevinden çıkmış iki kitabına çok yoğun bir ilgi gösterdiler... 

Hiç yorum yok: