27 Haziran 2013

CİHAN DEMİRCİ'DEN  OKAN KOLEJİNDE 3 AYRI SÖYLEŞİ!


Damdaki Mizahçı Cihan Demirci, ülkede tarihi günler yaşanırken, bu yılın okul etkinliği sezonunu 11 Haziran 2013 Salı günü Okan Koleji'nde noktaladı. Tüm gün boyunca okulda, ilköğretim-orta öğretim ve lise öğrencilerine yönelik 3 ayrı mizah söyleşisi yapan Cihan Demirci, ilk iki gruba yönelik karikatür atölyesiyle de öğrencilerle çizim çalışmaları gerçekleştirdi ve onlara kitaplarını imzaladı.



Kırmızı Kedi Yayınevinden arkadaşımız Alp ile beraber, sabahın erken saatlerinde Samandıra civarında bulunan Okan Koleji'ne gidiyoruz. Bizi kapıda güleryüzlü Kütüphane sorumlusu Bilgi arkadaşımız karşılıyor. Onun rehberliğinde henüz çok yeni olan bu okulun kütüphanesine adım atıyoruz. Tarih: 11 Haziran 2013... Bir yandan Taksim'de ve ülkenin her yerinde insanlar uzun uzun yıllar sonra, vatandaşlık haklarını anımsayıp, doğaya, çevreye, ağaçlara ve yaşam haklarına sahip çıkmaya çalışıyorlar. Böylesi tarihi günler içinde, kafam biraz da Taksim'e ve Gezi Parkındaki gençlere takılı bir vaziyette Okan Kolejindeyim. 



Pırıl pırıl genç arkadaşlarımızla 3 ayrı gruba 3 ayrı söyleşi gerçekleştiriyorum. Önce; 2. 3. ve 4. sınıflarla bir karikatür atölyesi yapıyoruz. Basit çizim çalışmaları. Ardından 5. 6. ve 7. sınıflarla gene çizim çalışması ve bir mizah söyleşisi gerçekleştiriyorum. İki yeni çocuk kitabımdan örnekler okuyorum onlara. Son olarak okulun lise bölümünden öğrenci arkadaşlarla bir mizah söyleşisi ve karikatürlerimden örneklerin yer aldığı bir sunum. Her söyleşi sonrasında gruplara Kırmızı Kedi'den çıkmış iki çocuk kitabımla, karikatür albümümü imzalıyorum. Okulda tam bir gün geçen etkinlikler boyunca sevgili Bilgi arkadaşımız her an yanımızda, içten ilgisini esirgemiyor. Okan Kolejinden yorgun ama sıcak bir atmosferde ayrılıyoruz.


CİHAN DEMİRCİ'NİN OKAN KOLEJİNDEKİ ETKİNLİKLERDEN FOTOĞRAFLAR...

Cihat arkadaşımız, sorduğu zekice sorularla ve anında gerçekleştirdiği çizim çalışmalarıyla çok yetenekli bir öğrenci olarak bende bir iz bıraktı...
Okan Kolejindeki söyleşi-atölye çalışması ve imza günü etkinliklerinin sonunda Cihan Demirci, okuldan ayrılmadan önce bu etkinliğin mimarı olarak yanımızda yer alan sevgili Bilgi arkadaşımızla birlikte... 


Hiç yorum yok: