15 Nisan 2013

CİHAN DEMİRCİ 18. İZMİR KİTAP FUARINDA...

Son 6 aydır İstanbul dışına çıkamadım... Ciddi anlamda bunaldım, sıkıldım, gerildim... İstanbul denen, insan tüketen şehir bana pek yaramıyor... Neyse ki Nisan'la birlikte gene yollara düşme zamanı geldi... Önce bu hafta Antalya ile sezonu açıyorum... Antalya'ya karikatür yarışması seçici kurulunda görev yapmak için gittikten sonra sıra İzmir'de... Tam 17 yıldır olduğu gibi sırada gene İzmir Kitap Fuarı var... Bu yıl 18. kez gerçekleşecek İzmir Kitap Fuarına Damdaki Mizahçı Cihan Demirci, her yıl olduğu gibi gene söyleşi ve imza günleriyle katılacak. İstanbul'daki kitap fuarına bile bu kadar düzenli katılmadım doğrusu. İzmir'in yeri benim için ayrı. Son yıllarda zaten fuarda olmasa pek gidemez haldeyiz bende çok fazla anısı olan bu güzel şehre... Fuarda 26 Nisan Cuma günü, saat: 18.15-19.15 arası, 1 nolu Konferans Salonunda "35 YILLIK BİR MİZAH YOLCULUĞUNDAN ANILAR" başlıklı söyleşimi gerçekleştireceğim. Ayrıca 25 Nisan Perşembe ve 26 Nisan Cuma günleri, öğleden sonra 14.00-16.00 arası Kırmızı Kedi Yayınevi standında iki yeni çocuk kitabımı imzalayacağım. 27 Nisan Cumartesi günü de oralarda olacağım. İzmirli dostların, arkadaşların, okurların bilgisine... Gelin iki çift lafın belini kıralım... İzmir sonrasında Antalya'da karikatür yarışmasının ödül töreni ve hemen ardından Fethiye'deki Kitap Şenliği sırada olan etkinliklerimiz...

Hiç yorum yok: