17 Kasım 2012


CİHAN DEMİRCİ DÜNYA ÇOCUK KİTAPLARI HAFTASINI BİLGE KAĞAN KOLEJİNDE NOKTALADI...

Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, Dünya Çocuk Kitapları Haftasına 13 Kasım'da Aydın'da TAD Kolejinde başlamıştı. 14 Kasım'da İzmir'de Özel Efes Kolejine konuk olan Cihan Demirci, 16 Kasım Cuma günü de İstanbul'da Bilge Kağan Kolejinde gerçekleştirdiği iki ayrı söyleşi ve imza günüyle haftayı noktaladı...

Cihan Demirci, Bilge Kağan Kolejinde 3. sınıflara gerçekleştirdiği söyleşilerden ilkinde...


Dünya Çocuk Kitapları Haftasının son gününde, Kırmızı Kedi Yayınları Okul Etkinlikleri biriminden İlker arkadaşımızla 16 Kasım Cuma günü, Florya'da bulunan İstek Vakfı Bilge Kağan Koleji'ne konuk oldum. Bu okula bu yılın Mart ayında Kütüphaneler Haftasında da konuk olmuş 4 ayrı karikatür atölyesini ve söyleşiyi aynı gün gerçekleştirerek adeta enerjimizi sınamıştık.


Bilge Kağan Kolejinin benim için ayrı bir yeri var, zira bu okul benim yıllar önce okul etkinliklerine başladığımda gittiğim ilk okul olmuştu. O zaman tarih; 15 Aralık 1994'tü. Aradan tam 18 yıl geçmiş. Bu süre içinde Cihan Demirci'nin bu okula 4. gidişi oldu sanırım. 16 Kasım 2012 Cuma günü, sabah saatlerinde okulun kütüphanesinde 3. sınıftan arkadaşlarımızla iki ayrı gruba, iki ayrı mizah söyleşisi gerçekleştirip, Can Çocuk Yayınlarından çıkan "Şiir Küçüğün" ve "Kıkır Kıkır Fıkralar" adlı yeni çocuk kitaplarımı onlara imzaladım. Bu arada bu imzada gördüm ki, iki kitapta 2. basımını yapmış. İkinci basımın ilk imzaları da Bilge Kağan'a kısmet oldu. Epeyce bir süredir keyifli okul etkinlikleri gerçekleştirdiğimiz İlker arkadaşım artık yeni bir yayınevinde, hem ona, hem de okul kütüphanesinde görevli Emel öğretmenimize çok teşekkür ediyorum.  

BİLGE KAĞAN KOLEJİNDEKİ CİHAN DEMİRCİ ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR...


Cihan Demirci, Bilge Kağan Koleji 3. sınıf öğrencilerine kitaplarını imzalarken...

Hiç yorum yok: