21 Ekim 2011

CİHAN DEMİRCİ
6 YIL SONRA
KAŞ'TAN GEÇTİ!
Tam 6 yıl geçmişti Kaş'a gidemeyeli... 2005'in Aralık ayının son günlerinde yılbaşı tatili için otobüsle giderken geçirdiğim ciddi kazayla az daha yolunda hepten gittiğiğm bir yer olacaktı Kaş... 6 yıl sonra gene son derece maceralı bir şekilde, seller giden epeyce kötü bir havada ulaştım Kaş'a... Hatta bir ara acaba ulaşabilecek miyim diye düşünmedim de değil.
11 Ekim gecesi vardığım Kaş, 3 yıl aradan sonra yeniden bir kitap şenliğine soyunmuştu. Tamamen imece usülü, bir kaç gönüllü dostun çabasıyla oluşan bu şenliğe daha önce 4 kez katılmıştım. Bu yıl 8. düzenlenen Kaş Kitap Şenliği 12 Ekim Çarşamba günü, belediyenin toplantı salonunda başladı. (Kaş belediyesinin tek desteği bu salonu vermesidir, başkanlar değişse de Kaş'ta destek (!) hiç değişmez!) 13 Ekim Perşembe günü; Savaş Ünlü, Ferit Avcı, Mehmet Selçuk, Nurettin Gönen, Güler Taşdan, Canan abla ve bendenizden oluşan bir kadroyla Kasaba ve Sütleğen'deki yatılı ilköğretim okullarına gittik. Karikatürcüler Derneğinden temin ettiğim karikatür albümleriyle, Gül Bolulu arkadaşımın büyük bir duyarlılıkla ilettiği kitapları bu iki okulda, başka kitapların da desteğiyle dağttık, çocuklarla söyleşiler yaptık. Bu okullara yıllar önce de gelmiştim. Ülke son 6 yılda hepten dibin dibine batmış olsa da çocukların gözündeki heyecan pek değişmemiş.
15 Ekim Cumartesi günü de, belediyenin toplantı salonunda "Siyasi Mizahın 600 yılı aşan Engelli Koşusu" başlıklı görsel sunumlu söyleşimi gerçekleştirip, kitaplarımı imzaladım. 14 Ekim'de havanın düzelmesiyle bir ara Ferit ve Ayfer arkadaşlarımla denize bile girdim. 12 Ekim gecesi Büyükçakıl'da muhteşem bir gece yaşadık. Sazlı-sözlü-türkülü-darbukalı-bendirli bu gecede söylemediğimiz türkü pek kalmadı. 14 Ekim gecesi de çok keyifliydi. Asmaaltı adlı mekanda, Akşehir'den gelen iki mütevazı dost; Ahmet Çuhacı ve Şehabettin Genç, şiirli-türkülü bir gece armağan ettiler bize. Bol bol "Yekta" tükettik Kaş gecelerinde. Sellerle geldiğim Kaş'tan 17 Ekim Pazartesi günü gene sellerle, hatta yolda bir ara yağan doluyla ayrıldım. Kaş bu hep derim, baştaki K'yi sona alırsanız AŞK olur çıkar birden bire. 1990'da ilk kez gitttiğimden beri Kaş benim için 'Aşk' dönmüştür. Yolunda az daha gittiğim bir Aşk!.. Kaş'ta 13 yıldır yaşayan Sunder ağabeyime, Yusuf'a, Emine'ye, bu yılın şenlik yorgunu Canan ablaya, Kaş'taki tüm dostlara sevgiler...
"KAŞ KİTAP ŞENLİĞİNDE KARİKATÜR VE MİZAH DA VARDI" HABERİNE ULAŞMAK İÇİN MİZAHHABER'E TIKLAYINIZ: http://mizahhaber.blogspot.com/2011/10/8.html
8.KAŞ KİTAP ŞENLİĞİ İLE İLGİLİ DAHA FAZLA FOTOĞRAFA ULAŞMAK İÇİN FACEBOOK BAĞLANTISINA TIKLAYINIZ: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150368568328571.380601.536768570&type=3

Hiç yorum yok: