05 Temmuz 2011

AKÇAKOCA'DA
FESTİVAL
GÜNLERİ
Akçakoca'ya son bir yılda bu üçüncü gidişim oldu. Geçen yıl Mayıs'ta Türkan Saylan Çocuk Şenliğine katılarak yıllar sonra merhaba dediğim Akçakoca'da bu yılın Mart ayında karikatür sergisi açmıştım. Bu kez de 1-2-3 Temmuz günlerinde düzenlenen Akçakoca Kültür ve Sanat Festivaline iki ayrı söyleşi ve imza günleriyle katıldım...
Akçakoca'da etkinlikler süresince bana en içten haliyle yardım eden liseli kardeşim Ebru Korkut'la...
Akçakoca... İlginç bir şekilde bir yılda üçüncü kez gittiğim bir Karadeniz ilçesi... Doğrusu pek de sevemediğim (kimleri yitirmedim ki şu Temmuz'da) Temmuz ayına bu kez Akçakoca'da girdim. 1 Temmuz günü ulaştığım Akçakoca'da 1 Temmuz Cuma günü, Özkök Kültür Evinde bir mizah söyleşisi gerçekleştirdikten sonra yeni karikatür albümüm olan "Gereksiz Taramalardan Kaçınamadım"ı imzaladım Akçakocalı dostlara. Ebru Korkut arkadaşım etkinlikler boyunca bana yardımcı olsu sağolsun. Bu etkinliklerin gerçekleşmesini sağlayan Akçakoca Kent Konseyinden sevgili Handan Şengün ile, kısa sürede yılların dostu gibi hissettiğim sevgili Mustafa Turna bu işin mimarları oldular doğrusu. Bu kez onları maaile tanıdım. İmzam günü gece konser alanına taştı ve orda devam etti. Belediye başkanı Fikret Albayrak da en mütevazı haliyle bu etkinliklerde yanımızdaydı. Festival meydanındaki konserlerin sonunda soluğu Mustafa Turna'nın Türkü Evinde aldık. Ahşap Heykel sempozyumu için Akçakoca Festivaline konuk olan heykeltraş arkadaşlar Barış, Gökhan ile ressam Güneş ile seramikçi arkadaşımız Esma da bizimleydi. Ahşap Heykeller Akçakoca'ya ayrı bir renk kattı doğrusu. 2 Temmuz Cumartesi günü ise bu kez "Siyasi Mizahın 600 yılı aşan Engelli Koşusu" başlıklı görsel sunumumu gerçekleştirdim Akçakoca Özkök Kültür Evinde. Temmuz sıcağında kapalı bir salonda kısaltmak istediğim sunum, ilginin düşmemesi üzerine 2 saati buldu. Sonrasında bir imza günü daha ve festival alanında izlenen Düz Kontak grubu konseriyle, Gürcistan kökenli Bayar Şahin ve üç kızının harika konseri, havai fişek gösterisi derken doruğa çıkan festival havası Turna dostun Türkü Evindeki türkülerle gece yarısını aştı ve biz güneşin doğuşuna eşlik ettik Akçakoca'da. Otele gittiğimde sabahın 8'ine geliyordu saat ve birkaç saat sonra yollara düşmem gerekiyordu gene Şehr-i Kahrım İstanbul için...
AKÇAKOCA FESTİVALİNDEN ENSTANTANELER...
3 Temmuz Pazar sabahı Akçakoca'da güneşin doğuşuna eşlik ettik...

Hiç yorum yok: