13 Mayıs 2011

CİHAN DEMİRCİ
FENERBAHÇE
GÖNÜLLÜLERİ
EVİNDEYDİ!

Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci 11 Mayıs Çarşamba günü, Kadıköy Belediyesi Fenerbahçe Gönüllülerinin davetlisi olarak Fenerbahçe Gönüllüleri Evinde "Siyasi Mizahın 600 Yılı Aşan Engelli Tarihi" başlıklı görsel sunumlu söyleşisini gerçekleştirdi. 2 saatte bitmesi planlanan etkinlik, izleyenlerin aldığı keyif nedeniyle 3 saati aştı.

Tarih:11 Mayıs Çarşamba... Mayıs'ın 11'i olmasına rağmen 'Bahar' denen güzellik hala tam olarak ortalarda tam olarak gözükmüyor. Lakin gene de fena değil hava. Fenerbahçe parkına öyle hızlı girmişim ki soluğu Fenerbahçe kulübünün önünde almışım. Geri dönüyorum ve parkın girişindeki Fenerbahçe Gönüllüleri Evine giriyorum. Gönüllülerin başkanı Belkıs Ayanaoğlu karşılıyor beni. Bir süre sonra sayıları çok fazla olmasa da niteliği fazla Fenerbahçe sakinlerinin karşısında "Siyasi Mizahın 600 Yılı Aşan Engelli Koşusu" başlıklı uzun bir tarih yolculuğuna başlıyorum. Mizahın köklerinden çıktığım yolculuk 1404'lerden start alıyor aslında. Osmanlı'da hiciv şairlerinin başlarına gelenlerle başlayan siyasi mizah yolculuğunu 2011'e dek getiriyorum. 2 saat sürmesi planlanan etkinliki izleyen kitlenin ilgisiyle 3 saati aşıyor. Sonrasında yeni kitabım "Gereksiz Taramalardan Kaçınamadım"ı imzalıyorum Fenerbahçeli dostlara. İmza sırasında da sürüyor söyleşimiz. Keyifli bir tarih yolculuğunun ardından Fenerbahçe Gönüllüleri Evinden doğrusu zor ayrılıyorum.

Cihan Demirci,Fenerbahçe Gönüllüleri Evindeki söyleşisi sırasında...

Söyleşi sonrasında Cihan Demirci, söyleşiyi izleyenler Fenerbahçelilerden bir grupla...

Cihan Demirci söyleşisinin sonunda karikatür albümünü imzalarken...

Hiç yorum yok: