15 Haziran 2010

CİHAN
DEMİRCİ'DEN
IŞIK İLKÖĞRETİM
OKULUNDA KARİKATÜR ATÖLYESİ
Sevgili DAMDAKİ MİZAHÇI takipçileri; İstanbul'da Ayazağa Işık İlköğretim Okulunda bu yıl 4. kez düzenlenen Bilim-Kültür-Sanat Şenliğine Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci de "Karikatür ve Biz" başlıklı bir görsel sunumla katılıp, karikatürlerinden örnekler gösterdi...

Cihan Demirci, Ayazağa Işık İlköğretim Okulundaki görsel sunumlu atölye çalışmasında...

Fevziye Vakfı Işık Okulları İstanbul'un en köklü eğitim kurumlarından. Bu okulların Ayazağa Kampüsünde bulunan Ayazağa Işık İlköğretim Okulu bu yıl 4. kez Bilim-Kültür-Sanat Şenliği düzenledi. 14-18 Haziran tarihleri arasında okulda gerçekleşen şenlikte pek çok kültüre-sanatsal ve bilimsel etkinlik gerçekleşti. Bu kapsamda 14 Haziran Pazartesi günü DAMDAKİ MİZAHÇINIZ Cihan Demirci, okul salonunda 6. ve 7 sınıf öğrencilerine yönelik bir karikatür atölyesi gerçekleştirdi. Görsel sunum eşliğinde kısaca karikatür tarihimizi aktardığım bu söyleşide, basit çizim çalışmalarına yer verdim ve kendi karikatürlerimden örneklerle noktaladım. 1 saatlik bu görsel sunumlu söyleşide öğrencilerin özellikle "karikatür okuma ve algılama"ları üzerinde çeşitli örneklerle durdum...
CİHAN DEMİRCİ KARİKATÜR ATÖLYESİNDE AYAZAĞA IŞIK İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİYLE...

Hiç yorum yok: