19 Aralık 2009

CİHAN DEMİRCİ
ÇEVRE KOLEJİNDE
7. KİTAP FUARININ
KONUĞUYDU...

Sevgili Damdaki Mizahçı dostları; Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci 17 Aralık 2009 Perşembe günü, Erenköy Tüccarbaşında bulunan Çevre kolejine konuk olup okulda 7. kez gerçekleşen kitap fuarında bir söyleşi ve imza günü gerçekleştirdi...

17 Aralık Perşembe günü Çevre kolejindeydim... Daha önce de gitmeye niyetlenip gidemediğim bir okuldu Çevre Koleji. Serpil Alpman öğretmenin girişimi ve Türkçe Bölüm başkanı Neslihan öğretmenin davetiyle bu yıl okulda 7. kez gerçekleşen Kitap fuarına katıldım. Okulun salonunda 4. ve 5. sınıf ağırlıklı öğrencilerden oluşan bir grupla yaklaşık bir saatlik söyleşi gerçekleştirdim. Bir yandan karikatürlerimden görsel bir sunum yaparken bir yandan da kendi çocukluğumdan, son yılarda yazdığım çocuk kitaplarından bahsettim. Söyleşinin son bölümünde öğrenci arkadaşlarımızın sorularına yanıt verdim. Özellikle son çocuk kitabım olması nedeniyle "Sinirnaz'ın Sözlüğü" üzerinde durdum. Daha sonra uzunca bir kuyruk oluştu ve öğrenci arkadaşlara kitaplarımı imzaladım, imza sırasında da sorularına yanıt verdim. Sonrasında öğretmenler odasında başta Çevre Kolejinin öğretmenleri ve iköğretim müdüresiyle sohbet etme olanağımız oldu. Aynı anda gene söyleşi için okulda bulunan sevgili yazar-şair Aziz Sivaslıoğlu ile de epeyce uzun bir süre sonra iki çift laf etme olanağı bulduk... Kısacası keyifli bir etkinlik oldu. Görünen o ki Çevre Koleji öyle bir kere gidilecek bir okul değil...

Çevre Kolejindeki söyleşinin sonunda arkamda öğrenciler...

Çevre Koleji öğrencilerine kitap imzalarken...

Çocuk kitabı yayımlayan pek çok yayınevinin katıldığı Çevre Koleji 7. Kitap Fuarı, adeta öğrencilerin ayağına gelmiş küçük bir Tüyap gibiydi...

Hiç yorum yok: