14 Nisan 2009

CİHAN DEMİRCİ'DEN ZORUNLU BİR AÇIKLAMA

DAMDAKİ MİZAHÇINIZ; Mizah yazarı-Karikatürist Cihan Demirci'nin açıklamasıdır...

13 Nisan Pazartesi günü Ergenekon davası kapsamında gözaltına alınanların arasında adı geçen Prof. Dr. Cihan Demirci ile "İSİM BENZERLİĞİ" taşımamdan ötürü, gün boyunca onlarca telefon aldım ve almaya devam ediyorum. Prof. Dr. Cihan Demirci, anladığım kadar ÇYDD yönetim kurulu üyeliği de yapan bir profesör. Bu isim benzerliğinden ötürü açıklama yapmaktan yorgun bir haldeyim. Belli ki bu telefonlar daha da sürecek. Bundan 13 yıl önce de gene benzer bir "isim benzerliği" durumundan trajikomik bir durum yaşamıştım. İsim benzerliği konusunda şerbetli olsam da bu yaşananlar hiç hoş değil.
Türkan Saylan gibi bu ülkede cehaleti yenmek için enerjisinin son damlasına kadar çaba harcayan, "Darbeye de, şeriata da karşıyız" diye altını çize çize yırtınan ve 74 yaşında kanserle mücadele ederken bile gençlere devletten çok sahip çıkıp, onlara hayat veren bir insana ve onun müthiş işler başaran o güzelim derneğine yapılanlar insanda artık tüm yaşadıklarını kusma duygusu yaratıyor. Söylenecek söz bitti bu coğrafyada. Bu ülke kokuşmuşlukta insanı kusturan bir noktada artık. Birazcık insan olanın yüreği dayanmaz bunca yaşanan rezilliğe ve kepazeliğe...

Böyle bir ortamda yaşadığım bu isim benzerliği canımı daha da sıktı, içimi daha da yaktı. DAMDAKİ MİZAHÇI blogu aracılığıyla isim benzerliğinden ötürü yaşadığım bu tatsız durumu; dostların, meslektaşların, okurların ve hatta medyanın bilgisine sunmak istedim... Bu tatsız durum nedeniyle beni saatlerdir arayıp-soran tüm tanıdıklara, gerçek dostlara, arkadaşlara, meslektaşlara da ayrıca teşekkür ederim... İnsan böyle anlarda dostunu-düşmanını daha iyi tanıyor, bir kez daha görmüş oldum...
Cihan Demirci
Mizah yazarı-Karikatürist

Hiç yorum yok: