13 Ocak 2009

DAMDAKİ MİZAHÇI
CİHAN DEMİRCİ
ADANA'DA
"ÇİÇEĞİ BURNUNDA
KARİKATÜRCÜLER
FESTİVALİ'NDE...
Bu yıl Adana'da 2. kez düzenlenen Çukurova Tüyap Kitap Fuarı kapsamında gerçekleşen Mizah Festivalindeki 2 ayrı etkinliğe katılmak için 16-17 Ocak 2009 tarihlerinde Adana'da olacağım... Sol köşedeki festival programını tıklayarak, büyütüp okuyabilirsiniz...

Sevgili Damdaki Mizahçı dostları... Ülke dersen zaten perişan, her şey tatsız mı tatsız, dünya dersen o da ülkeyi pek aratmıyor... Bombalar, bombalar, kan, gözyaşı, silahlar, savaş, global krizler, yerel krizler... Kafayı yemiş bir ortam... Benim damdaki hayatım zaten sürekli kriz halinde geçtiğinden pek aldırmazdım ama kriz bizim damlardaki gibi her yeri sarınca ortam daha da tatsız oldu... Böyle anlarda yollara vurmaktır benim tek ilacım...Dolaşmak... Söyleşmek... Paylaşmak... Biraz olsun kafayı dağıtmak... Son dönemde buraların damlarında fazla kalmıştık... Neyse ki, 16-17 Ocak tarihlerinde seyyah hallerimiz başlıyor... O tarihlerde Adana damlarında olacağız... En son sanırım 10 yıl kadar önce gitmiştim Adana'ya...
Adana'da bu yıl 2. kez düzenlenen Çukurova Tüyap Kitap Fuarı kapsamında, Adanalı çizer arkadaşlarımız Mustafa Öncül ve Sefa Sofuoğlu'nun girişimleriyle bir "ÇİÇEĞİ BURNUNDA KARİKATÜRCÜLER MİZAH FESTİVALİ" düzenlendi...Geçen yıl da çağrılmıştım ama babamın kaybı dönemi olduğu için gidememiştim...
"1869'DAN 2009'A
MİZAH DERGİCİLİĞİMİZ
140 YAŞINDA"
SÖYLEŞİSİ...
Bu festival kapsamında 16 Ocak 2009 Cuma günü saat:16.00-18.00 arası Çukurova Tüyap Kitap Fuarı alanında; "1869'dan 2009'A... MİZAH DERGİCİLİĞİMİZ 140 YAŞINDA" başlıklı (Power Point-PPS) slayt sunumlu bir söyleşi gerçekleştireceğim... Bu söyleşi için günlerdir, gece yarılarına dek mizah dergisi kapağı taramaktan helak oldum... Oğuz abimizin "Gereksiz taramalardan kaçının" sözleri bir kez daha kulaklarımda çınladı... 17 Ocak Cumartesi günü ise gene 16.00-18.00 saatleri arasında "ÇİÇEĞİ BURNUNDA KARİKATÜRCÜLER BULUŞMASI"nın konuklarından biri olacağım...Günümüzde mizah dergiciliğinde bir "efsane" haline gelmiş Gırgır mizah dergisinden yetişmiş karikatürcü arkadaşların katılacağı bu buluşma, aynı okuldan çıkmış okul arkadaşları vaziyetinden farksız...Sevgili Oğuz abimizi bu vesileyle Adana'da bir kez daha anmış olacağız...
2. ÇUKUROVA KİTAP FUARINDAKİ
MİZAH FESTİVALİYLE İLGİLİ GENİŞ HABER
VE PROGRAMIN TAMAMI MİZAHHABER'DE YER ALIYOR..
LİNK ADRESİ ŞÖYLE:

Hiç yorum yok: