15 Aralık 2008

MÜZEDE
ÇOCUKLARLA
KARİKATÜR
ÇALIŞMASI
Sevgili Damdaki Mizahçı dostları, Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, geçtiğimiz günlerde Saraçhane'deki Karikatür ve Mizah Müzesinde, iköğretim öğrencileriyle karikatür atölyesi çalışması gerçekleştirdi...

Yaratıcı Çocuklar Derneği ile Karikatürcüler Derneği'nin işbirliği sonucu son 2 yıldır Saraçhane'de bulunan Karikatür ve Mizah müzesinde ilköğretim okulu öğrencileriyle karikatür atölyesi çalışmaları yapıyoruz... Dernek üyesi çizerlerin katkıda bulunduğu etkinlik bu yılda 3 gün sürdü. Damdaki Mizahçı Cihan Demirci de 4 Aralık 2008 Perşembe günü 13.00-15.00 saatleri arasında 2 ayrı okuldan gelen karikatür meraklısı ilköğretim öğrencileriyle biraraya gelip, karikatür atölyesi gerçekleştirdi. Fotoğraflarda Caddebostan Irmak Koleji'nden gelen öğrenciler görülüyor. Daha sonra aramıza Anakent Koleji'nden gelen öğrenci grubu da katıldı. Bu iki okula, daha önce söyleşi ve imza günü için de gitmiştim. Onlarla karikatüre başlangıçta yapılması gereken bazı temel çalışmaları yapmaya çalıştık. Okul etkinliklerinin, AKP iktidarının eğitim sistemini tamamen felç etmesi yüzünden oldukça azaldığı günlerde bu tür etkinlikle doğrusu ilaç gibi geliyor ama daha yararlı olması için 2 saatlik bir atölye ile yeterli değil, düzenli olarak bir kaç gün sürmeli ve bu tür atölyeler bizzat okullarda gerçekleşmeli. Yaratıcı Çocuklar Derneği yönetimindeki dostlarımıza da, öğretmenlerimize de buradan duyurulur...

Hiç yorum yok: