28 Ekim 2007

BEYFEN KOLEJİNDE
SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜ...
"Damdaki Mizahçı" nız Cihan Demirci'nin, yeni eğitim yılındaki ikinci okul etkinliği 26 Ekim 2007 Cuma günü, Beylikdüzü'nde bulunan BEYFEN KOLEJİ'nde gerçekleşti.

26 Ekim 2007 Cuma günü, yoğun bir trafik altında Beylükdüzünde Beyfen Koleji'nde aldım soluğu. Okulun müdürüyle yaptığımız kısa bir söyleşiden sonra, Beyfen'in oldukça büyük salonunda buldum kendimi. İlginç olan her yaş grubundan öğrenci arkadaşların bu salonu doldurmasıydı. İkinci sınıftan lise öğrencisine kadar her sınıftan öğrencinin bulunduğu salonda 14.00-14-50 arası mizah söyleşimi, karikatür sunumumla birlikte gerçekleştirdim. Söyleşinin ardından öğrencilerin yoğun ilgisi altında kitaplarımı keyifle imzaladım. İlköğretim müdüresi Fatma Çeviker, Sema öğretmen ve diğer okul öğretmenleri de kitap imzalattılar. Sadece öğrencilerin okumadığı, öğretmenlerin de kitaplara ilgi gösterdiği okullar insanın daha çok hoşuna gidiyor işin gerçeği. Beyfen'deki keyifli 2 saatin ardından yola düştüğümüzde bizi gene bitmek bilmez bir köprü trafiği ve çile dolu bir İstanbul keşmekeşi bekliyodu ne yazık ki...

Beyfen Kolejinde her yaş grubundan öğrenci arkadaşıma kitap imzaladım. Özellikle ikinci sınıf öğrencilerine "Bu sizin yaşınıza ağır gelebilir" uyarım da pek kar etmedi doğrusu...

Hiç yorum yok: