27 Mart 2006

“DAMDAKİ MİZAHÇI”
CİHAN DEMİRCİ
KARADENİZ
EREĞLİSİ’NDE…
Sevgili Blog dostları; Aralık sonunda geçirdiğim bir trafik kazası o dam senin, bu dam benim dolaşmalara bir süre zorunlu olarak ara vermeme neden olmuştu. Ancak “DAMDAKİ MİZAHÇI” Mart sonuyla birlikte yeniden kalemi havada gördü ve yurdum damlarındaki serüvenine kaldığı devam ediyor… Nınınını-nııııııın!.. Evet, 27 Mart, sadece “Dünya Tiyatrolar Günü” değil aynı zamanda “Kütüphaneler Haftası”nın başlangıcı… Bu ne demektir?.. Bu şu demektir, bu hafta boyunca yazarlar okullara gider ve öğrenciler “yazar” yüzü, “kitap” yüzü görür cinnet ülkemizde!.. Biliyorsunuz şu aralar bunlardan çok “şiddet”in çirkin yüzünü, bıçak, silah ve sustalı çakı çeşitlerini görmekteler hep!.. Bendeniz de Mart sonuyla başlayan yurdum damları turlamasına bu kez Zonguldak’ın şirin ilçesi; KARADENİZ EREĞLİSİ’nden başlıyorum… Yarından Cuma’ya dek Karadeniz Ereğlisinde olacağım. Kdz.Ereğlisindeki Ezgi Kitabevi'nin, Şefik Kalkan’ın organize ettiği okul etkinliklerinde pek çok okulda Ereğlili öğrenci arkadaşlarla söyleşip, kitaplarımızı imzalayacağız. Bu etkinliklere İzmir’den yazar dostum Aydoğan Yavaşlı da katılacak. En son 2002 yılındaki “Osmanlı Çileği Kültür Festivali”ne katılıp, iki sepet çilek ve hoş izlenimlerle ayrıldığım Ereğlideki son durum bakalım ne, dönünce bunları da iletmek üzere, evet damım geldi, şimdilik bana müsaade, GÜLEKALIN!..

Hiç yorum yok: