06 Haziran 2018

CİHAN DEMİRCİ, 2017-2018 EĞİTİM YILININ SON OKUL ETKİNLİĞİNİ İTÜ NATUK BİRKAN İLKÖĞRETİM OKULUNDA GERÇEKLEŞTİRDİ!..


"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci'nin damlardan inip okulları dolaştığı bir eğitim yılı daha bitti... Cihan Demirci 2017-2018 eğitim yılının son okul etkinliğini, 6 Haziran 2018 Çarşamba günü, Maslak'taki Natuk Birkan İlköğretim Okulu'nda gerçekleştirdi. Bu okula 3. kez giden Cihan Demirci'yi, bu etkinliklerin mimarı okulun kütüphane öğretmeni Uygar Kubat karşıladı. Okulun kütüphanesinde, 3 ayrı grupla arka arkaya gerçekleşen "Karikatür Atölyesi" ve söyleşide Cihan Demirci, 4. sınıf öğrencilerine karikatür ve mizah hakkında görsel sunumlu bilgiler verdi ve onlara karikatür çizmenin inceliklerini anlattı. Bazı gelişmiş ülkelerde uygulanan "Karikatür Okuma" çalışması yaptı. Bu 3 ayrı atölye çalışması aralarında da onlara bugüne dek öğrencilerden en çok ilgi görmüş çocuk kitabı olan "Hınzır Can Çevre Dostu" adlı kitabını imzaladı. 


Cihan Demirci, 1990 yılından beri kültürel etkinliklere katılıyor. 1994 yılı sonlarından beri de okul etkinliklerini düzenli olarak gerçekleştiriyor. Bugüne dek 1100'ü aşan etkinliğe imza atan Cihan Demirci, 2017-2018 eğitim yılında çeşitli etkinlikler gerçekleştirmek adına toplam 31 okula gitti. Bu okulların 30'u özel okul olurken, gidebildiği bir tek devlet okulu adeta yılın "nazar boncuğu" gibi kaldı!.. Artık devlet okullarının sayısının da artacağı bir 2018-2019 eğitim yılı yaşayabilmek dileğiyle diyelim ve sözü burada bitirelim...  

(Fotoğraflar için; Kırmızı Kedi Yayınevinden Elif Akşit arkadaşıma ve Uygar Kubat öğretmene çok teşekkürler...) 


CİHAN DEMİRCİ'NİN 6 HAZİRAN 2018 TARİHİNDE GERÇEKLEŞTİRDİĞİ İTÜ NATUK BİRKAN İLKÖĞRETİM OKULU ETKİNLİĞİNDEN FOTOĞRAFLAR... 


 İTÜ Natuk Birkan İlköğretim Okulu Kütüphanesi... (6 Haziran 2018) 


Hiç yorum yok: