18 Mayıs 2015

CİHAN DEMİRCİ'NİN BURSA'DAKİ HASAN ALİ YÜCEL İLKOKULU ETKİNLİĞİ BURSA YEREL BASININDA...




Cihan Demirci'nin, 13 Mayıs 2015 Çarşamba günü, Bursa'da Hasan Ali Yücel İlkokulu'nda gerçekleştirdiği söyleşi, imza günü ve karikatür atölyesi etkinlikleri, bu etkinlikleri gazetesi adına takip eden Huriye Gül Kolaylı tarafından Bursa Yeni Dönem gazetesinde kaleme alındı. Huriye Gül Kolaylı Facebook sayfasında bu yazıyı şu satırlarla tanıttı: 

 "YENİ DÖNEM GAZETESİ'NDEKİ BUGÜNKÜ YAZIM.. HANİ DEMİŞTİM YA, KENTİN DOĞUSUNDA BİR OKULA GİDİYORUM, İÇİMİ AÇACAK BİR ŞEYLERLE KARŞILAŞMAYI UMUYORUM, DİYE... AYNEN ÖYLE OLDU.. HASAN ALİ YÜCEL İLKOKULU... .FANTASTİK HARRY POTTER ROMANLARINDAN BİRİNİN İÇİNDEYDİM SANKİ.. GÖZLERİME İNANAMADIM.. MUHTEŞEM ÖTESİYDİ.. VE ÜNLÜ YAZAR, ESKİ GIRGIR ÇİZERİ-YAZARI CİHAN DEMİRCİ SÖYLEŞİSİ DE ŞAHANE ÖTESİYDİ.. ÖĞRETMENLER ÖĞRENCİLERLE GÖRÜLMEDEN İNANILMAYACAK BİR İŞ BAŞARMIŞLAR..."

Gazeteci Huriye Gül Kolaylı (en sağda) etkinliğin sunumu sırasında... 

Huriye Gül Kolaylı'nın gazete yazısını okumak için link adresi şöyle: http://yenidonem.com.tr/o-okulda-kitaplar-ucuyor-ucurtuyor.html


HURİYE GÜL KOLAYLI'NIN OBJEKTİFİNDEN CİHAN DEMİRCİ ETKİNLİĞİ... 

Cihan Demirci söyleşisinin sonunda okul müdürü Fatih Aka ve etkinliğin mimarlarından öğretmen Zeynep Timur'la... (Fotoğraf: H. Gül Kolaylı)


Hiç yorum yok: