09 Eylül 2013

CİHAN DEMİRCİ, 12 EYLÜL'DE FOÇA FESTİVALİNDE "GÜLMECE VE YAŞAM" SÖYLEŞİSİNDE...


Sevgili DAMDAKİ MİZAHÇI takipçileri, geçen yaz tam 4 ayım Foça'da geçmiş, hayatımda ilk kez ciddi anlamda bir tatil yapabilmiştim. Ancak bu yıl da her şey tam tersi oldu. Öyle bir yaz geçirdim ki İstanbul dışına çıkamadım, çıkmadım... Bünyemiz deniz, güneş, rakı ve balıktan çok "gaz" gördü bu yaz!.. 10 Mayıs'ta Fethiye Festivalinden döndüğümden beri tam 4 aydır İstanbul'dan çıkmamışım ki, benim gibi seyyah yaşama alışmış biri için uzun yıllardır yaşanmamış bir durumdur bu. Anlayacağınız öylesine bunaldım ki bu arada anlatamam, işte tam da böylesi bir bunalma anında Foça Belediyesinin bu yıl 8. kez gerçekleştirdiği festivalden bir söyleşi daveti geldi. Bu davet sayesinde (zaten epeydir kendimi Foça'lı gibi görmeye başlamış bir haldeyken) bu güzel beldeye yeniden gideceğim. Bu yıl 11-15 Eylül tarihleri arasında düzenlenen 8. Uluslararası Foça Kültür Sanat ve Balıkçılık Festivali'nde, 12 Eylül 2013 Perşembe günü, saat:19'da, Foça'da Beşkapılar Kalesinde, sevgili Semih Poroy ve Muzaffer İzgü ile birlikte "Gülmece ve Yaşam" başlıklı bir söyleşimiz olacak. Böylece Foça'daki dostlarımızla da özlem gidereceğiz. Söyleşi 12 Eylül tarihine denk geldiği için 12 Eylül'den bugünlere doğru bir yolculuk yapacağız ağırlıklı olarak. Yolu Foça'dan geçecek dostları, okurları bekleriz... 


Hiç yorum yok: