03 Ağustos 2008

ERDOĞAN OĞULTEKİN'İN
MİZAH DÜNYASININ KONUĞU:

'DAMDAKİ MİZAHÇI'NIZ
CİHAN DEMİRCİ...

Çizer arkadaşım Erdoğan Oğultekin, ki kendisiyle dostluğumuz-arkadaşlığımız nerdeyse 30 yıla dayanır, Gırgır dergisinin 23-30 Temmuz 2008 tarihli sayısında, "Erdoğan Oğultekin'in Mizah Dünyası" başlıklı köşesine Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci'yi konuk etmiş.

1978 yılının Mart ayında, Gırgır dergisine, Oğuz Aral ustama ilk kez karikatür götürdüğüm günün hikayesini daha önce "Ben Büyüyünce de Çocuk Olucam" adlı anı kitabımda yazmış, bu anıyı internette de yayınlamıştım. Sevgili Erdoğan, bu anıyı çizgi-öykü haline getirerek damlarda dolanan mizahçınıza hoş bir sürpriz, güzel bir incelik yapmış... Sevgili Erdoğan'a DAMDAKİ MİZAHÇI'dan da teşekkür ediyorum. Tararken sayfanın tamamını sığdıramadım ama yandaki küçük resmin üstüne tıklarsanız, beni tam 30 yıl öncesine götüren bu çalışmanın büyükçe bir kısmını okuyabilirsiniz...

Hiç yorum yok: