02 Haziran 2008

DAMDAKİ MİZAHÇINIZ
CİHAN DEMİRCİ'NİN
ÇOCUKÇA ŞİİRLERDEN
OLUŞAN YENİ KİTABI:
"ŞİİR GÖZLÜ ÇOCUK"
YAYINLANDI...

Çıktı, çıkıyor, çıkacak derken 33. kitabım Haziran ayı başında yayınlandı sevgili Damdaki Mizahçı dostları... Geçtiğimiz 2007 yılının sonlarına doğru Kadıköy'de yeni bir yayınevi kuruldu: İkarus Yayınları... Yakın geçmişte Say Yayınları'nda da birlikte çalıştığım sevgili dostum Murat Batmankaya'nın başında olduğu bu yayınevinden çıkan ilk kitabım, çocuklar için yazılmış, çocukça şiirlerden oluşan bir şiir kitabı... Adı: "ŞİİR GÖZLÜ ÇOCUK" Bu benim 33. kitabım ama aynı zamanda 3. şiir kitabım... Önümüzdeki aylarda İkarus Yayınlarından hem çocuk, hem de mizah kitaplarım arka arkaya yayınlanacak... Haziran ayı başında İkarus Yayınlarından yayınlanan "Şiir Gözlü Çocuk" adlı kitabın kapak desenini Hicabi Demirci yaptı. Bendeniz de kitabın içindeki tüm şiirlere birer çizim yaptım. 73 şiirimin 73 vinyetle (çizim) birlikte yer aldığı, 80 sayfalık bu kitabın arka kapağında yer alan "ŞIK ÇOCUK" adlı şiirimle başbaşa bırakayım şimdi sizleri...

ŞIK ÇOCUK

Çok şık bir hayatım var

Tam beş şık

Bazen çocukluğum tutuyor

Bir şık daha ekliyorum

Bütün testlere

O da

Pışşııııııık!

Şiir Gözlü Çocuk / Cihan Demirci / 1. Basım / 2008 /

80 Sayfa / İkarus Yayınları /

Tel: 0216-337 76 31-32 Faks: 0216-337 76 30

mail: info@ikarusgrup.com

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Thanks

Hazırladığınız bu güzel site için sizlere sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz ve başarılarınızın devamını diliyoruz.

Kolay gelsin.

Saygılar ..

"
www.internetten-para-kazan.xm.com
Ekibi "