10 Aralık 2007

"DAMDAKİ MİZAHÇI"

FACEBOOK KURBANI!

Sevgili dostlar... Özellikle de Facebook kullanan dostlar... Bir süre önce mizahsever bir arkadaşın ittirmesiyle "DAMDAKİ MİZAHÇI" adıyla Facebook'ta bir hesap açılmıştı... Önceleri pek ilgimi çekmedi doğrusu... Sonra geçen Cuma ve Cumartesi günleri kendimi bir kaptırdım ki anlatamam... Her şey yıllardır Miami'de yaşayan ara-sıra konser vermek için Türkiye'ye gelen eski arkadaşım İlkin Deniz'e ulaşmak adına başladı. Facebook'ta ona ulaşmayı başardıktan sonra onun kanalından başkalarına, başkalarından başkalalarına derken iki-üç içinde 80 eski arkadaşa, meslektaşa, tanıdığa, dosta ulaştım Facebook'ta... Onca da grubun üyesi oldum bir anda...

Ama 9 Aralık Pazar günü, akşam üzeri benim 3 gün süren bu maceram Facebook Hazretleri tarafından şak diye kesildi. Anlayamadığım nedenlerle, limiti aştığım, hesabı sakatladığım şeklinde bir mail aldım ve hesabım devre dışı bırakıldı. Üç günde oluşan "80 FRİENDS" ve onca grup da bir anda karambole gitti... Bu nedenle zorunlu olarak bu kez kendi adımla yani "CİHAN DEMİRCİ" olarak yeni bir hesap açıp, işe hayatta her zaman yaptığım gibi gene SIFIRDAN BAŞLADIM!.. Şu hayat ne BOOK'tan bir FACE'dir yarabbi, biz hep sıfır elde var sıfır şeklinde mi yaşayacağız şu damlarda yahuuuu?... Resmen damdan düştük yaaa! Yaktın beni be feyzbuk, bu kadar da olmaz ki yaaaani!..

Hiç yorum yok: