25 Kasım 2007

"DAMDAKİ MİZAHÇI"
SAVARONA'YA ÇIKTI!..
Sevgili "Damdaki Mizahçı" dostları... 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle "Yaratıcı Çocuklar Derneği"nin Savarona yatında düzenlediği kokteyle pek çok karikatürcü arkadaşımla birlikte "Damdaki Mizahçı"nız olarak ben de katıldım...

Zamanında Atatürk'ün bir süreliğine kullanabildiği o ünlü Savarona epeydir turizm sektörünün hizmetinde malumunuz... 24 Kasım Cumartesi akşamı, Kuruçeşme'de bağlı olan ünlü Savarona yatında YARATICI ÇOCUKLAR DERNEĞİ'nin düzenlediği kokteyle pek çok karikatürcüyle birlikte ben de katıldım... Can dostum, sevgili ağabeyim İbrahim Tapa'nın ve eşi Havva Tapa ablamın da kurucuları arasında bulunduğu bu dernek, karikatürü okullara daha fazla sokmak, karikatürcülerle öğrencileri daha fazla buluşturmak için uğraş veriyor. Gece boyunca pek çok öğretmen dostumuzla ve bu derneğin kurucularından sevgili Didem Çapa ile epeyce sohbet etme olanağımız oldu. Hatta bu sohbetlere dalmaktan bu muhteşem yatı yeterince gezemeden ayrıldım diyebilirim...
Geceye katılan karikatürcüler toplu haldeyiz... Savarona'da dört çizer: Devrim Demiral, Cihan Demirci, Aziz Yavuzdoğan ve Raşit Yakalı ağabeyimiz....
Karikatürümüzün iki duayen ustası ve benim iki can dostum ağabeyim, Güngör Kabakçıoğlu ve Tonguç Yaşar'ın arasında "Damdaki Mizahçı" olarak mutluluğum belli oluyor sanırım...
Kokteyl akşam 8'de bitse de, bizim sohbet bitmedi ve gecenin epeyce ilerleyen saatlerinde Savarona'yı en son bizler terk ettik... En solda Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci, İbrahim Tapa, Havva Tapa, Refik Tiniş, Didem Çapa ve geceye katılan bir öğretmen dostumuz... -------------------------------------------------------------
KARİKATÜRCÜLER DERNEĞİNDE
BİR BULUŞMA...

Karikatürcüler Derneği' genel kurulu bu yıl 1 Aralık Cumartesi gerçekleşecek. Genel kurul öncesinde, 24 Kasım Cumartesi günü, 14 civarında günü dernek üyeleri Sultanahmet'teki dernek merkezinde biraraya geldiler. Bu biraraya gelişte 27. Uluslararası Nasreddin Hoca Karikatür Yarışmasının albümü üyelere tanıtıldı. Bu buluşmada Karikatürcüler Derneği Başkanı Metin Peker, dernek sekreteri Aziz Yavuzdoğan, yönetim kurulu üyeleri Ergül Aktaş ve Akdağ Saydut ile denetim kurulu üyeleri İbrahim Tapa ve Refik Tiniş’in yanı sıra çizerlerimizden; Güngör Kabakçıoğlu, Tonguç Yaşar, Erdoğan Bozok, Orhan Doğu, Erdoğan Başol, Raşit Yakalı, Nuri Bilgin, Cihan Demirci, Mustafa Bilgin, Muhittin Köroğlu, Köksal Çiftçi, Vahit Akça, Mehmet Aslan, Ahmet Ümit Akkoca, Ümit Müfit Dinçay ve Fahri Eyican da hazır bulundular...

Hiç yorum yok: