11 Nisan 2007

DAMDAKİ MİZAHÇINIZ
ESKİŞEHİR YOLCUSU!

Sevgili dostlar; Karikatürcüler Derneği ile Anadolu Üniversitesi Karikatür Araştırma Merkezi ve Karikatür Kulübü’nün ortaklaşa düzenledikleri Karikatür Günleri 16-17-18 Nisan 2007 tarihleri arasında Eskişehir’de gerçekleştiriliyor. Damdaki Mizahçınız Cihan Demirci de, 16 ve 17 Nisan tarihlerinde bu etkinlikte olacak... 16 Nisan 2007 Pazartesi günü, saat 14'te Kongre Merkezi Kırmızı Salon'da "Karikatür, Karikatürcü ve Türk Karikatürü" başlıklı bir panele konuşmacı olarak katılacağım. 17 Nisan Salı günü ise gene aynı salonda bir atölye çalışmasında yer alacağım.

Bu etkinliklerde karikatürcü meslektaşlarım; Ercan Akyol, Aziz Yavuzdoğan, Muhittin Köroğlu, Metin Peker, Akdağ Saydut ve Bülent Okutan ile birlikte olacağım...

Eskişehir'in benim için çok özel bir yeri vardır. 29 yıllık mizah maceramda, kendimi işime kaptırıp ne yazık ki uzun yıllar İstanbul dışına pek çıkmadım. İlk imza gününü bile 1990 yılı Kasım ayında İstanbul Tüyap Kitap fuarında yapmıştım. Söyleşilere ise bundan 13 yıl kadar önce katılmaya başladım. İlk söyleşi yaptığım yer ise; 19 Kasım 1994'te Eskişehir'deki Anadolu Üniversitesi'nin Kibele Sanat Merkeziydi. O gün bugündür beni tutabilene aşkolsun... İlk kez insanların önüne konuşmacı olarak çıktığımdan benim için apayrı bir yeri olan Eskişehir'e bu uzunca bir aradan sonra 4. gidişim olacak... Bekle bizi ESKİŞEHİR damları, GELİYORUUUUUZ!..

Hiç yorum yok: