01 Mayıs 2020

ALTAN ERBULAK... Çok erken bir yaşta yitireli tam 32 yıl olan benim sevgili ağabeyim, ustam... Onunla ömrünün son 10 yılında çok keyifli, çok verimli bir dostluğu paylaşmıştım. Gidişinin ardından da her fırsatta onu andım, hakkında gazetelerde, dergilerde anma yazıları yazdım. Karikatürcüler Derneği'nde, Karikatür ve Mizah Müzesinde, Beşiktaş Belediyesi ile Ortaköy meydanında, Balıkesir Üniversitesinde, Antalya'da, İzmir'de ve daha bir kaç yerde onu anma söyleşilerinin içinde yer aldım, bazılarını bizzat düzenledim. 32. ölüm yıldönümünde Altan Erbulak ağabeyle ilgili iki ayrı yazı hazırladım...Bunlardan birincisi; Cumhuriyet gazetesinin Ciddiyet Mizah sayfasında yayınlanan 1 Mayıs 2020 tarihli "Damdaki Mizahçı" yazım, bu yazı elbette alanı nedeniyle kısa bir yazı oldu. Diğer yazıyı Karikatürcüler Derneği sitesi ve Mizahhaber için ortak bir yazı olarak uzunca bir şekilde hazırladım. Size Karikatürcüler Derneği ve Mizahhaber bloglarındaki link adreslerini iletiyorum. Arzu edenler, Cihan Demirci arşivinden pek çok görselin de yer aldığı bu yazıyı okuyabilirler...


CİHAN DEMİRCİ'NİN ALTAN ERBULAK YAZISININ KARİKATÜRCÜLER DERNEĞİ'DEKİ LİNK ADRESİ: https://www.karikaturculerdernegi.com/altan-erbulaki-sevgi-ve-saygiyla-aniyoruz/

CİHAN DEMİRCİ'NİN ALTAN ERBULAK YAZISININ  MİZAHHABER'DEKİ LİNK ADRESİ: http://mizahhaber.blogspot.com/2020/04/cihan-demirci-altan-agabeyini-yazdi.html 


Hiç yorum yok: