12 Haziran 2019

CİHAN DEMİRCİ, 2018-2019 EĞİTİM YILININ SON OKUL ETKİNLİĞİNİ 12 HAZİRAN'DA ATAŞEHİR FEN BİLİMLERİ OKULLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİ!



"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci, 2018-2019 Eğitim Yılının son okul etkinliğini 12 Haziran 2019 Çarşamba günü, Ataşehir'de bulunan Nazmi Arıkan Fen Bilimleri Okullları'nda gerçekleştirdi. Kırmızı Kedi Yayınevi'nden Erdost Akbaba ile Ataşehir'de bulunan okula giden Cihan Demirci, okulun düzenlediği "Bilim, Kültür ve Sanat Şenliği" kapsamında, konferans salonunda 4., 5. 6. ve 7. sınıf öğrencilerinden oluşan öğrenci topluluğuna "Mizah ve Çocuk" başlıklı görsel sunumlu söyleşisini gerçekleştirip, onlara mizah ve karikatür hakkında bilgiler verdi, mizahın çocuk sağlığına yararlarını anlattı.




Daha sonra öğrencilerin önceden çalışma yaparak hazırladıkları soruları yanıtlayan Cihan Demirci, söyleşinin sonunda Ümit Dişli öğretmenin elinden plaketini aldıktan sonra onlara kitaplarını imzaladı. 2017-2018 Eğitim yılında 31 okul etkinliğini gerçekleştiren Cihan Demirci, 2018-2019 eğitim yılını 23 okul etkinliğiyle kapattı. İlk kültürel etkinliğini 1990'da İstanbul Tüyap Kitap Fuarındaki imza günüyle gerçekleştiren Cihan Demirci, 29 yılda şu ana dek 1145 etkinliğe imza attı!.. 


CİHAN DEMİRCİ'NİN ATAŞEHİR FEN BİLİMLERİ OKULLARINDA GERÇEKLEŞTİRDİĞİ ETKİNLİKTEN FOTOĞRAFLAR...
 Bir okul etkinlik sezonunun daha sonunda, Fen Bilimleri Kolejinde stand açan Özgürlük Kitabevinden arkadaşımız İlhan Canan ve Kırmızı Kedi Yayınevinden Erdost Akbaba ile birlikte 2018-2019 eğitim yılına veda fotoğrafı... 


Hiç yorum yok: