14 Mayıs 2018

CİHAN DEMİRCİ, 4. KARTAL ÇOCUK KİTAPLARI FUARINDA KİTAPLARINI İMZALADI...



"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci 1102. etkinliğini 13 Mayıs 2018 Pazar günü Kartal'daki 4. Çocuk Kitapları Fuarı'nda gerçekleştirip, Kırmızı Kedi Yayınevi standında çocuk kitaplarını imzaladı. 8 Mayıs-13 Mayıs tarihleri arasında süren bu fuar ne yazık ki İstanbul Büyükşehir Belediyesinin gazabına uğramış. Kartal Belediyesi ve Eğitim-Sen işbirliğiyle düzenlenen fuar aslında Kartal Meydanında açılacaktı. Ancak meydandaki fuara zabıtalarıyla izin vermeyen ve bu fuarı meydandan adeta kovan bir anlayış nedeniyle bu fuar meydana uzak ve sapa bir yerde açılmış, fuarı zorlukla bulduğumda girişteki büyük afişte yer alan fuar programında adımın da olmadığını gördüm, içersi sıcak ve havasızdı. Fuarı nerdeyse terk edecekken iki görevlinin özür açıklamalarıyla standa geri döndüm. Organizasyın hataları da açıkça görülen, zaten baştan Büyükşehir darbesi yiyen fuarda her türlü olumsuz şartlara rağmen kitaplarımı imzaladım ve Kartal'lı dostlarla, finalde de iki çizer arkadaşım Hasan Seçkin ve Hüseyin Aslan'la sohbet olanağı buldum. Kartal bundan daha iyisini hak ediyor, umarım önümüzdeki yıllarda "çocuk kitapları" fuarı hem daha uygun bir mekan bulur, hem de başlığına yakışır içerikte daha zengin bir içerikle devam eder. Dileğim budur.

4. KARTAL ÇOCUK KİTAPLARI FUARINDAKİ CİHAN DEMİRCİ İMZA GÜNÜNDEN FOTOĞRAFLAR... 

 Kartal 4. Çocuk Kitapları Fuarı sonrasında Kartal'da çizer dostlarla sohbet... 



Hiç yorum yok: