18 Mayıs 2018

CİHAN DEMİRCİ, SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜYLE 17 YIL SONRA YENİDEN MERSİN TOROS KOLEJİNDEYDİ!..


İyi bir arşiviniz varsa, tarihleri, yaptığınız tüm etkinlikleri not ediyor, kaydediyorsanız kısacası dersinizi iyi çalışıp, işinizi ciddiye alıyorsanız yaptığınız işin daha fazla hakimi oluyor, tadına daha fazla varıyorsunuz... "Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci olarak Mersin Toros Koleji'ne gitmeden önce etkinlik defterime baktığımda bu okula daha önce 10 Mayıs 2001 tarihinde gitmiş olduğumu gördüm. 17 yıl sonra gene bir Mayıs günü, 17 Mayıs 2018 Perşembe günü, sabahın köründe ulaştığım Mersin'de soluğu Martı Kitabevi sahibi Esat Acı ile Pozcu'daki Mersin Özel Toros Kolejinde aldım. Etkinliğin mimarlarından Sabiha Çolakoğlu Güvenç öğretmenle ve okul aile birliği üyesi öğrenci velisi annelerle, oldukça sıcak bir günde, okulun salonunda "Mizah ve Çocuk" başlıklı görsel sunumlu söyleşimi gerçekleştirip, salonu dolduran ilk ve ortaokul öğrencilerinin sorularını yanıtladım. Sonrasında okul bahçesinde uzun süre öğrencilere kitaplarımı imzaladım. Öğlen arasından sonra sıcak felaket bir hal alınca imzayı okul içinde sürdürdüm ve bir sınıfta karikatüre ilgi duyan arkadaşlarla "Karikatür Atölyesi" çalışması yaptım. Oldukça yoğun bir öğrenci ilgisi altında okuldan ayrılırken, 17 yıl önceki notlarımda da etkinliğimin gene çok iyi geçtiğini yazmışım. Artık beni 18 Mayıs'da Mersin Kültürhane, 19 Mayıs'ta Tarsus Aratos Kültür ve Sanatevi etkinlikleri bekliyordu... 


MERSİN TOROS KOLEJİ'NDE GERÇEKLEŞEN CİHAN DEMİRCİ SÖYLEŞİSİ VE İMZA GÜNÜNDEN FOTOĞRAFLAR... 




Hiç yorum yok: