25 Mart 2018

PİSİFOSÖR PİSİFOS OKURLA İLK KEZ İZMİR'DE 2. ÇAKABEY KİTAP GÜNLERİNDE BULUŞTUI!..

"Damdaki Mizahçı" Cihan Demirci'nin Mart ayında yayınlanan kitabı "Pisifosör Pisifos'la Kediler Alemi" okuruyla ilk kez İzmir'de, Tarihi Havagazı Kültür Merkezinde düzenlenen 2. Çakabey Kitap Günleri'nde buluştu. 21 Mart 2018 Çarşamba günü Kırmızı Kedi Yayınevinde gerçekleşen Cihan Demirci imza gününde, masanın üzerinde 10 çocuk kitabı yer alıyordu. Bunların en yenisi henüz sadece iki haftalık olan "Pisifosör Pisifos'la Kediler Alemi" idi. Türk Tarih Kurumu'nun düzenlediği fuarı bir anda öğrenciler doldurdu ve yoğun bir imza günü yaşandı. İşte böyle bir anda bu kitabın ilk imzası Arda Özarslan arkadaşımıza kısmet oldu. 2. Çakabey Kitap Günleri doğrusu tatsız geçen bir günün ardından bana ilaç gibi geldi, zira bir gün önce İzmir'de 40. yılımın anısına açtığım "40 Yılın Başı" adlı sergimde Konak Belediyesi ilgisiz ve umursamaz tavrıyla beni çok üzmüş, canımı çok sıkmıştı ama bunu serginin açılışına gelen konuklara hissettirmemeye çalışmıştım her şeye rağmen. İyi ki ertesi gün bu kitap günlerine katılmışım. Çocuklar gene o dobra halleriyle ilacım oldu bu akla ziyan coğrafyada. 40 yıllık bir serüvende büyük insanlardan yıldım adeta, çocuklar benim sığınağım, zira bu ülkede onuruyla, dik duran, dobra konuşan bir yazar-çizer olmaya çalışmak çok zor bir iş kardeşim, çok zor bir iş...

CİHAN DEMİRCİ'NİN 2. ÇAKABEY KİTAP GÜNLERİNDEKİ İMZA GÜNÜNDEN FOTOĞRAFLAR...

 2. İzmir Çakabey Kitap Günleri (21 Mart 2018) 





Hiç yorum yok: