23 Mart 2017

CİHAN DEMİRCİ İMZA GÜNÜ VE MİZAH SÖYLEŞİSİYLE ÇORLU'DA BENEK KOLEJİNİN KONUĞUYDU!..



Damdaki Mizahçı Cihan Demirci, sabahın çok erken saatlerinde Çorlu'dan gelen arkadaşlarımızla birlikte Kadıköy'den düşüyor yollara... 11'e doğru Çorlu'da Benek Koleji'ndeyiz... Çorlu'nun yabancısı sayılmam. Etkinlik anlamında ilk kez 2002 yılının 23 Ekim'inde Gürsoylar Kolejine gitmiştim. O okuldan tanıdığım, karikatürcülerin dostu sevgili Cemal Bitlis şimdilerde Benek Koleji'nin müdürü, zaten beni de davet eden o... Sonrasında 2010 yılında Trakya Kolejine gitmiştim Çorlu'da, ardından 2011 yılında Orion Alışveriş Merkezindeki Çorlu Kitap Fuarına katılmıştım. Benek Koleji, öğrenci sayısı az, bir butik okul... Söyleşi öncesinde öğrenci arkadaşların yoğun ilgisi altında 3.4.5.6. ve 7. sınıflara kitaplarımı imzalıyorum. Ardından mizah söyleşimiz başlıyor. 1 saati aşkın bir söyleşide salonu dolduran 3.4.5.6. ve 7. sınıf öğrencilerine mizah ve karikatür üzerine bilgiler veriyor, özellikle mizah sözcüğü üzerinde duruyorum.




Mizahın ne olduğunu onlara örneklerle anlatıyorum. Özellikle televizyonun zararlarından bahsederken zamanında televizyonla nasıl tanıştığımızın öyküsünü de aktarıyorum. Kitaplar ve okuma vaziyetimiz üzerine bilgiler verip bir fıkrayla söyleşiyi noktalamadan onlardan gelen gayet güzel sorulara da yanıt veriyorum. Benek Koleji iyi bir butik okul portresi çiziyor hem öğrencileri, hem ilgili öğretmenleriyle. Derken sevgili Cemal Bitlis geliyor ve onunla biraz sohbet ettikten sonra yeniden yollara düşüyoruz Kadıköy'e doğru, bu ara koşturma zamanı, 24 Mart'ta bu kez durağımız Kocaeli TED koleji olacak zira...

CİHAN DEMİRCİ'NİN ÇORLU'DA BENEK KOLEJİNDE GERÇEKLEŞEN SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜNDEN FOTOĞRAFLAR... 

Okuldan ayrılmadan önce okul müdürü sevgili Cemal Bitlis'le okulda hazırlanmış Cihan Demirci panosunun önünde... 

( 23 Mart 2017-Çorlu Benek Koleji) 


Hiç yorum yok: